Powerfilter of een gewoon filter?
Als je gas geeft, hoor je dan een diepe lage bwoaap?
als ik de kickstarter naar beneden doe dan heb ik cker wel compressieheb je nog voldoende compressie? kan je testen dmv aan het vliegwiel draaien. hij moet dan zeker met 70cc redelijk zwaar draaien! de sproeiermaat die je bij deze setup ONGEVEER moet hebben is 75.
dat hij benzine krijgt betekent niet dat hij genoeg krijgt, gooi eventueel beetje benzine in de cilinder en probeer dan eens te starten.
ik zal het es proberen maar vind wel raar want hij liep eerst wel op die sproeier.Bwoap duidt op te weinig benzine.
Hij verzuipt als het ware in lucht. Vandaar die lage diepe bwoap.
ok dan zal dat het wel niet zijn ik zal bogie wel even vervangen voor de ckerheidmembraam kan idd, kijk dan even of pakking niet voor de kleppen zitheb ik een keer gehad.
maar je bougie is nat zeg je? dan lijkt me dat niet.
probeer is een andere bougie, heb ik ook keer gehad dat ie nog vonkte maar niet starte was me bougie kapot
ok bedankt ik zal even laten weten of hij het dan weer doet of als ik andere dingen vindja als je bougie nat is krijgt ie wel benzine, dus probeer even een andere bougie en kijk dat ie goed vonkt
En als die niet wil vonken, of hij vonkt wel maar onregelmatig, probeer dan eens je bobine te verwisselen voor een ander.
heb ik net na gekeken vanmorgen en dat was allemaal goed maar de onderkant van mijn mebraam is los is dit het probleem?
mvg brian
Bonno
de onderkant van mijn membraam is los is dit het probleem?Je gebruikt een membraam van Airsal?
Meteen eraf gooien en het origneel gebruiken. Die dingen van Airsal zijn misproducties imo. Er zijn heel veel topics over niet startende of amper werkende brommers met airsal cilinders die het membraam daarvan gebruiken.
Wordt bijna altijd opgelost door een ander membraam.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten