Pagina 1 van 1
Geplaatst: 10 jan 2006 17:45
door jboy

dat scheelt veel kracht zeg de normale van nu heeft geloof ik 1,45kw normaal
dit is dus al de toekomst

Geplaatst: 10 jan 2006 18:07
door fido
Zou zo'n a55 blok dan ook onder een a35 frame passen of is dat onmogelijk??
Geplaatst: 10 jan 2006 19:35
door freaky_Tomos
tuurlijk ophangpunten zijn meestal gelijk.
Ferry
Geplaatst: 10 jan 2006 19:36
door fido
Maar past het dan ook met die cillinder ivm nieuwe plaatsing enzo?
Geplaatst: 10 jan 2006 19:38
door Vuile Beunkoe
ik denk het wel, tomos behoud meestal de ophangpunten
mijn a3 is nm zelfde ophangpunten als die van nu, dus ze zitten al 20 jaar op dezelfde plek.
Geplaatst: 10 jan 2006 19:39
door freaky_Tomos
ik denk dat de verplaatsing van de cilinder omhoog is gegaan, maar hoeveel graden weet ik niet.
zal wel niet zoveel zijn, maar het moet wel passen.
tenzij ze dus egt heel veel graden omhoog zijn gegaan.
Mvg ferry van der zalm
Geplaatst: 10 jan 2006 19:43
door poekelen
geen sproeier meer
hoe werkt dat dan? met een soort van injectie?
Geplaatst: 10 jan 2006 19:46
door Vuile Beunkoe
of een membraancarberateur...
maar beter houd het bij de feiten.
Geplaatst: 10 jan 2006 21:12
door PraatPaal
het is vaak zelfs zo dat de schakelblok ophangpunten zelfs overeenkomen, om breedte na
na een beetje research en het idee een schakkel tomos blok onder me hoge tomos proj te plakken
Geplaatst: 10 jan 2006 21:18
door Milan
Ik heb Tomos Nederland een mailtje gestuurd met meer info over de a35 en a55 motorblokken. Ik hoop dat ze iets uitbegreid concreeds terug sturen..
Geplaatst: 11 jan 2006 23:59
door Marco
even over de revival,
zit wel degelijk een sproeier in de carb ( dell sha 14/12 op zowel snor als brom) en de shoke is niet automatisch ( druk choke van dell )
standaard e-start, maar ook aan te kicken.
begrenzingen zijn: ( voor zover ik heb kunnen vinden op brom versie ) uitlaat, spruitstuk, inlaat en uitlaat cil, cil-kop, luchtfilter, en de cdi.
meer vragen of info nodig: zeg het maar, hebben thuis 3 revivals staan ( snor en brom versie )
Geplaatst: 12 jan 2006 16:51
door Raymond
Mijn Vriendin wildt dat de revival (brom) wat better trekt hoef niet harder te lopen.
Wat is wijsheid een sportluchtfilter met grotere sproeier ze wildt de uitllaat de orginelen(is het oue model van chroom) houden ze vindt de imitatie en snelle uitlaten niet mooi.
Want hij trekt nu niet zo goed bergop valt hij in snelheid terug bij een steile berg net op het punt dat hij tussen de 1 en 2 versnelling gaat springen.
Geplaatst: 12 jan 2006 16:57
door Vuile Beunkoe
dus...
is meer iets voor tuning dacht ik zo.
Geplaatst: 13 jan 2006 18:42
door Raymond
Nou de Rivival van mijn vriendin die heeft dus echt wel een gewonen stalen cilinder meeschien het oude blok ,is een van de eerste rivivals van 2002 hoe zie ik dat?
Geplaatst: 13 jan 2006 18:54
door Marco
vermogen heeft een a5 blok met stnd 49,9 cc cil genoeg.
k heb onder m'n revival ook een a5 blok liggen, en heb alleen een andere: uitlaat, luchtfilter, en sproeier gemonteerd.
ding rijd nu 65+ zonder problemen. en trekt goed op en door. ( powerband tussen 15 en 25, en 40 en 60.) alleen is nu de carb te klein om sneller te kunnen.
Geplaatst: 13 jan 2006 20:12
door poekelen
ik vind het een vet artikel

daarom heb ik hem in de tomos site gezet
bedankt milan

Geplaatst: 14 jan 2006 08:57
door Milan
alstu en bedankt, ik ga binnekort meer van dit soort artikellen schrijven. Dus stay-tuned
