Zonder contact zal hij ook niet nat worden, dan word het namelijk verbrand.
Maar ik denk dat de venturi (het gene waar hij een groter gat doorheen heeft geboord) verstopt zit door het boren, dat er wat slijpsel in is gekomen.
Je benzinetraject is zowiezo NIET goed.
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
zuiger zit goed ,met gat naar inlaat ,
ik heb er al een 58 sproeier erin gehad,moet ik dan nog groter??
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
ohja in de war met een ander topic sorryZonder contact zal hij ook niet nat worden, dan word het namelijk verbrand.
Maar ik denk dat de venturi (het gene waar hij een groter gat doorheen heeft geboord) verstopt zit door het boren, dat er wat slijpsel in is gekomen.
waar lees jij dat hij heeft zitten boren in de venturi ?
hoezo is het benzinetraject niet goed? er zit benzine in de carb.ohja in de war met een ander topic sorryZonder contact zal hij ook niet nat worden, dan word het namelijk verbrand.
waar lees jij dat hij heeft zitten boren in de venturi ?
ik lees vaker over de deo test ,mischien een domme vraag ,maar hoe doe ik die test??
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 5 gasten