er zitten hoekjes in (boven aan vlak bij de cilinder zit er 1) daar gaat normaal een bout doorheen en daar kun je een platte schroevendraaier tussen doen en er ZACHTJES!! op tikken met een kunstof hamer dan gaat hij meestal wel los
niet als een wilde gaan meppen want dan verniel je de boel alleen maar
[ Post made via Mobile Device ]
PM!Ik weet dat het hier niet past maar ik weet even niet waar ik het anders moet vragen![]()
Het is misschien een domme vraag maar weet iemand hoe de sleutel heet waar mee je de moertjes op je tapeind draait?
Alvast bedankt
De 2 ringen zijn allebei even groot, heb ze beide op de meest linker as gedaan, zal dit goed zijn?Vwb de ringetjes, deze passen als het goed is elk maar op 1 as.
heb ook de koppelingsveren wat ingekort.
Nu merk ik dat hij (voor mijn doen) wat laat overschakelt maar heb de veer van de 2e koppeling toch al zo'n 2 a 2,5 cm ingekort. Is het aan te raden om deze nog verder in te korten?
Groeten
Het valt mij op dat luiheid regeert hier op het forum.
De meest simpele dingen worden gevraagd en men neemt niet eens de moeite om zelf te zoeken.
Ik snap het principe, maar is er nog een max. aan wat ik kan inkorten? zit nu op ruim 2 cm, weet niet hoeveel gemiddeld word weggeknipt?Door het inkorten van de veren , komen de koppelingsegmenten later naar buiten,
wat dus betekent dat er meer toeren nodig is om te schakelen.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten