Wat is het bouwjaar? 2012
Sinds wanneer speelt dit probleem? Vandaag
Wat is het probleem? Snelheid
Onlangs nog iets verandert aan je Tomos? Nee
Hey!
ik ben compleet nieuw met brommers maar rij toch wel al twee jaar met een Revival. Rijdt geweldig als je het mij vraagt. Ik had nu wel enkele vraagjes:
Ik keek onlangs in de snelheidstabel en zag daar een snelheid van 45km/u (standaard dus) en 55km/u. Is het niet mogelijk om hem tussen de 50 en 55 te laten rijden? Dan is hij nog altijd legaal

Als dit zou lukken, zou het mogelijk zijn met enkel mijn achtertandwiel te veranderen? Alles is standaard voor de moment. Of moet er dan ook geklooit worden met de sproeier en de uitlaat.
Ik weet nu wel niet of de brommer begrenst wordt. Als ik een brug af rij sputtert hij een beetje en houdt hij hem in.. Is dit een begrenzing of ligt dit aan de tandwielverhouding/uitlaat?
Graag zou ik even weten welke aanpassingen ik zou moeten doen om een snelheid van tussen de 50 en 55 te kunnen halen.
Onlangs heb ik het linker carter stuk van gehaald om te kijken welk voortandwiel ik had, een 26 dus. Maar ik kreeg het carter stuk er niet helemaal af omdat er een verdeelstukje met twee doorzichtige buisjes in zat gevuld met olie. Is dit voor de sproeier of waar is dit onderdeel voor nodig?
(Zag net dat er ook een onderdeel opvoeren is dus ik dacht laat ik daar maar posten, maar daar kon ik precies geen berichten plaatsen..)
Alvast bedankt!