Afhankelijk van andere factoren hoeft dat helemaal niet zo te zijn. Mijn oude tomos liep ook evenhard met Next als met CC.Hiervoor had hij een Techno CC dus hij zou zeker harder moeten gaan.
Dat moet je gaan veilen aan de cilinder. uitlaatpoort 2 of 3 mm omhoog frezen/vijlen.hallo
ik heb sproeier 68 erin gedaan ik zal morgen wel even een foto uploaden maar ik vind het toch vreemd dat veel mensen boven de 70 halen met mijn setup en ik haalde met mijn 50cc 52 kmh en nu 62 kmh dus het moet sneller kunnen
mvg
halloDat moet je gaan veilen aan de cilinder. uitlaatpoort 2 of 3 mm omhoog frezen/vijlen.hallo
ik heb sproeier 68 erin gedaan ik zal morgen wel even een foto uploaden maar ik vind het toch vreemd dat veel mensen boven de 70 halen met mijn setup en ik haalde met mijn 50cc 52 kmh en nu 62 kmh dus het moet sneller kunnen
mvg
brother heeft daar wel meer ervaring mee. dus ik zou het dam aan hem vragen hoeveel.
plus in het opvoersectie en/of in de wiki staat wel hoe je een poortmap moet maken. onmisbaar bij het tunen.
EDIT
zo dun mogelijke koppakking zou ook klein beetje kunnen helpen maar verwacht er geen wonderen van.
en welke luchtfilter heb je?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 10 gasten