Ik moest me nog voorstellen, was het helemaal vergeten, Dus bij deze!

Ik ben Oitje, 17 jarig 4 Havo scholier.
Daarnaast heb ik het Tomos Virus goed te pakken. Ik heb niet super veel tomos-kennis, maar de basics heb ik onderhand wel onder de knie.

En natuurlijk bij deze; M'n 2 prachtige skippers;

Links; Tomos Youngst'r 2007, Rechts; Tomos A35 Standard 2008.
Tomos Youngst'r; Snor
Setup;
50cc Std Cillinder
Puch HD kop
14/9 STD carb
Spruitstuk ontgrensd
Tecno Boss Uitlaat
Niet te vergeten, de prachtige WOEI sticker!

26-31 std Twv.
Voor de rest is alles standaard.
Deze tomos gebruik ik het meeste om gewoon mee naar school te rijden.
Heb nog geprobeerd de ontsteking op bormstand te zetten, maar toen ik uiteindelijk bij de ontsteking was gekomen bleek dit niet te kunnen.

Top: +/- 40kmpu

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tomos Standard A35; Brom
Setup;
50cc Std Cilinder
Bromkop
15/15 carb (op een 12mm spruitstuk)

12mm spruitstuk
Std snel uitlaatje
26-21 TWV
Top; +/- 58 kmpu
Deze tomos heb ik als leuk opvoer project / opknap projectje erbij genomen. is een beetje een rammelbak, maar Motorisch is hij 100% inorde, al hoewel dingen zoals de remmen, benzine kraan, etc etc allemaal van die kleine standaard dingetjes even vervangen moeten worden.
De benzine kraan was helemaal verrot en lekte als een gek, dus die heb ik er maar afgehaald en de benzine tank maar even verbonden met aan een sherrycan. niet lachen gheghe..

Custom benzinekraan

Toekomstplannen;
Deze dingen staan voorlopig op de planning;

Woei sticker 'monteren'

Wss dinsdag onderdelen binnen, zal deze week het resultaat nog wel posten.