Ik zal me even kort voorstellen, ik ben Frank, 19 jaar, in mijn vrije tijd rijd en sleutel ik graag aan mijn brommers
Bij deze zal ik mijn Tomos eens even showen, ik heb deze Tomos nou sinds 11-12-2010, heb hem toen gekocht voor het . Toen ik hem kocht had hij nog een snoruitlaat en liep hij niet goed, dit was na de carburateur schoonmaken weer klaar. De Tomos zag er toen zo uit:

Direct de eerste dag heb ik hier ook een andere uitlaat, een bullit onder gezet, nieuwe olie, het zadel en een paar andere kleine dingetjes vervangen.

Heb er 7 augustus 2013 een andere voorvork in gezet, de oude kreeg steeds meer speling in de vorkpoten. Ook heb ik 15 000 km terug alles overgezet in een nieuw type blok, waar ik nieuwe krukaslagers ingezet had. En nu, met een km-stand van iets over de 40 000km(omgerekend), 2 kettingsetjes, 2 setjes banden, 1 setje achterbrugbussen, 2 setjes voetsteunen

In al deze kilometers heeft hij me tot dusver 1 keer laten staan, toen was de ketting eraf gelopen. Reacties tips etc altijd welkom