Ik ben sinds 3 weken in bezit van een Tomos Quadro E-Start A3(5?)uit 2005 dus het werd maar eens tijd om een account hier aan te maken. Ik ben momenteel ruim 15,5 en al bezig met theorielessen voor de brommer dus ik moet nog even geduld hebben. Helaas

Geëdit:
Dus de komende maanden genoeg tijd om deze dingen (misschien) er op te maken/fixen:
-kentekenplaathouder met chromen rand --> zit dr op
-sneller laten optrekken (en topsnelheid onder de 40 houden) --> Trekt veel sneller op dan de gemiddelde standaard Tomos dus ik laat het mooi zo. En hij loopt 43....
-voetsteuntjes voor bijrijder --> Gaat niet lukken met max gewicht Fixed
-nieuwe accu (hij wil alleen Elektrisch starten als het blok warm is dus de accu zal wel aan vervanging toe zijn) --> nog in overweging, kickstart is makkelijk zat en ik twijvel of een nieuwe accu die €30 waard is..
-voorspatbord opnieuw spuiten, er zit vrijwel geen roest op de Tomos, behalve op dat rottige voorspatbord dus ik wil kijken of we dit kunnen wegschuren en opnieuw kunnen laten spuiten. --> moet nog gebeuren.
-electronica via rechter rem fixen, als je deze inhoud wil die niet meer E starten en brand het remlicht niet. Bij links wel --> niets aan doen, ik moet toch beide remmen gebruiken.
-knipperlichten voor continu laten branden (met een knopje) --> in overweging nope
-(afneembare koffer?) --> zou ik amper gebruiken dus nee
-(geel folie voor koplamp?) --> Maten van mij hebben dat allemaal maar ik doe het toch niet, doen we wel bij de mistlampen van de auto of vrachtwagen over 8+ jaar

-(luchthoorn/muziekale claxon?) --> op papier nog mogelijk ook maar in de praktijk word het niets
-(velg opnieuw laten spuiten? achterste velg heeft een stukje verf dat er van af is gevlogen en ik wil toch kijken of ik dat zwarte plekje van 1 bij 2,5cm kan laten wegwerken) --> in overweging
Bovenstaande word geëdit: ^^^^
Het liefste liet ik de Tomos iets in de 40 lopen, maar ome agent staat graag bij de school waar ik na de zomer heen ga dus ik moet het maar bij snel optrekken houden

Tot nu toe heb ik een lampje boven mijn kilometerteller gemonteerd zodat ik deze ook kan aflezen in het donker, het kunstof met een speciaal middel schoongemaakt waardoor het weer zo goed als nieuw er uit ziet.
En ik heb er 12 lampjes op gegooid

6 voor 8 achter, oranje en rood en wit, je kunt ze wel goed zien zitten op de foto. Heb ze ook op de fiets zitten dus ik dacht, gooi het mooi op het tosje.

Action vingerlampjes+dubbelzijdig plakband+trekbandjes
Hier een paar foto's:

Nog zonder lampjes:

Als iemand nog iets leuks heeft wat ik op mijn Tomos kan monteren hoor ik het graag. Mijn uiteindelijke doel is dat ik een net uniekere Tomos heb en niet hetzelfde als anderen. Net als de meesten hier wel hebben die hun tosje helemaal opimpen.