In december vorig jaar heb ik deze Tomos gekocht, de Standard 2010 om precies te zijn.

Leuk om op dit forum rond te kijken en te leren, gaaf om te zien hoeveel ziel en zaligheid in een tomos wordt gestopt.
Ondertussen ookal een sleuteltomosje (1975) gekocht, helaas geen foto omdat ik het niet kon laten om 'm helemaal uit elkaar te halen.

Deze velgen zaten op de sleuteltos, en ik was van plan om deze weer op de witte te zetten, een oldschool look eraan te geven. Het afplakken kostte me wel aardig wat tijd, maargoed wel met de nodige koffiepauzes tussendoor

Die "oldschool" look begint nu al aardig te komen, nu nog white walls

Ja klopt mannen, een "nieuwe" tomos een oude look geven, waarom dan niet een oude tomos kopen? Ik vind dit gewoon leuk om te doen

Zo staat 'ie er nu bij,
setup:
Alles ontgrenst
Hoge druk koppie
Atw 28
Polini membraam
Ik probeer alles een beetje rustig aan op te "tunen", dus in de loop van tijd zullen we weer updates zien

MVG
UPDATE 19-5-2015
Na een tijd niks meer te hebben gepost, maar wel veel te hebben gedaan, hier een update.

Hier met een maatje, nog een tijdje terug. Zijn tosje zul je waarschijnlijk binnenkort ook kunnen volgen

img upload
Gelukkig deze stickers nog kunnen bemachtigen, onder het stof bij een oom. ik vind deze persoonlijk vele male mooier dan de standaard stickers.

pic host
Krul erop, ligt nu eraf aangezien ik benieuwd was of er nog een begrenzer in de demper zat, had zoiets gelezen op het citta forum dacht ik. Gefopt, de begrenzer was er al uit, maar nieuw demperwol kan nooit kwaad.
Op m'n sleuteltos zat nog een cilinder die uitgehoond was (40mm), nieuw zuigertje gekocht want hij had t een beetje warm gehad, de cilinder laten borstelen. Loopt echt goed vergeleken de standaard cilinder.

picture sharing

imagehost
En dan waar ik het meest benieuwd naar was, white walls! een klein randje van de velg opgeschuurt

upload image free

image upload no resize
Ik vind het wel wijs staan, lekker oldskool.

image sharing sites
Hij staat er op moment zo bij, planning qua uiterlijk is kenteken naast het achterwiel de oude oranje stickers eraf halen (is witte lak kwetsbaar voor stickerverwijderaar?) het achterlichtje even goed monteren ipv zo beun

Probeer binnenkort even wat meer foto's te maken, zodat er een beetje een galerij ontstaat