Ik begin m'n hoofd er weer over te breken merk ik. Alles wat ik noemde komt volgens mij WEL door te rijk (bij mij iig), ti's alleen allemaal totaal afhankelijk van aantal toeren en gasstand. Moet hier nog veel meer mee experimenteren...
Dat maakt het ook allemaal weer des te interessanter, uitlaten die op papier beroerder op moeten trekken doen het juist beter, grotere carbs die normaal gesproken voor max koppel verder in toeren ipv beter optrekken zouden zorgen doen dat niet of deels, veranderen van cilinderkoppen die niet per see doen wat je verwacht en zo kan je nog wel ff door gaan.
Al die dingen hebben zo hun uitwerking op de mengselverhouding en uiteindelijk het moment van maximale druk op de zuiger, welke ook nog eens anders is per toerental en dat blijkt vooralsnog slecht te voorspellen.
Nog veel meer pielen dus

Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
O no, red pilled...