paar maanden stond in een jerrycanEn hoe oud is die benzine die er in zat? Het zou kunnen dat het stotteren daar aan ligt. Beter verse benzine er in doen.
Nee niet naar gekeken. Moet toch op een bepaald streepje staan? En ja de elektronische. Stotteren dat hij de benzine niet goed verwerkt en verbrand. Bougie is ook zijknatNieuwe benzine is nooit verkeerd natuurlijk.
De iskra 2 spoels ontsteking neem ik aan dat je de elektronische bedoeld. Heb je ook gekeken of hij op snor of bromstand stond?
En wat bedoel je precies met stotteren? Stotteren net of die uit die wilt vallen, of stotteren als je weg wilt rijden etc.
Mvg
Karst
ja stationair loopt ie prima. Verdere setup is 65cc dmp, hogedruk kop, 15mm bing en spruitstuk en gianelli reverse omgelast.Ja klopt zitten 2 streepjes. Ondet is snor, bovenste is brom. Ik weet niet wat je setup verder is, maar zodra je hem wat opvoerd is het beter dat je de ontsteking op bromstand zet. Loopt hij wel stationair?
Komt van een oude agria af van me opa. Scheelde geld en hij liep gewoon goed erop.Met zo'n setup moet hij sowieso op bromstand staan. Anders loopt het voor geen meter. En waarom een bing als ik vragen mag haha. Zou er liever een 15mm dellortho op zetten. Makkelijker en meer info over te vinden.
Probeer eerst de ontsteking maar eens.
dus vanmiddag aan de tomos gesleuteld. Nieuwe peut erin gedaan. Ik zag de 2 streepjes zitten voor snor of brom stand, maar op de grondplaat zag ik geen klein inkepingje. Dus kon hem niet optimaal zetten en heb ik hem dus maar helemaal naar rechts gedraaid en toen vastgezet. Liep alsnog heel slecht en stottert alsnog enorm.Oke nouja, dat is dan wel fijn. Zet de ontsteking maar op het bovenste streepje.
Dan moet het stukken beter zijn.
zal er thuis een foto van maken. Volgens mij klopt het gewoon. Hij heb het daarvoor ook gedaan en de nieuwe bobine die ik heb gekocht is dezelfde als die erop zat.is de combinatie cdi/ ontsteking wel goed?
cilinder was eraf gehaald en de pakking was nog gewoon goed. Ik denk nu wel echt dat het aan de ontsteking moet liggen.Dan zou het goed moeten zijn.
Mijn packer had ook zoiets, tenminste, voor zover ik je beschrijving begrijp, je hebt stotteren en stotteren...
Wel starten maar niet mee te rijden van het stotteren en dan uitvallen. Dat was een lekkende voetpakking.
dacht ik ook al aan. Ben tien over 9 klaar met school dus ga thuis daar ff naar kijken.Is de ontsteking niet 180 graden gedraaid?, aangezien je geen inkeping in de grondplaat ziet..
Ja komt goed.Isgoed laat het maar weten.
Anders even een foto erbij, misschien makkelijk.
Heb een filmpje van het stotteren gemaakt en foto's van de grondplaat. Hij is geen 180 graden gedraaid. Want dan zou je hem maar vast kunnen zetten met 1 schroef.Is de ontsteking niet 180 graden gedraaid?, aangezien je geen inkeping in de grondplaat ziet..
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten