ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
s25 is idd niet gemaakt in 2005 maar staat wel zo bij de rdw omdat hij toen geregistreed was ofzoWaarschijnlijk is je uitlaat dichtgeslibd, dus die zou ik ff schoonmaken. Als het goed is heb je een a35 toch? A25 bestaat namelijk niet... en s25 is niet gemaakt in 2005. Overschakelen zou goed kunnen, want normaal schakelt ie bij iets van 20 km/h. Er is ook wel een kleine kans dat je een tomos hebt die niet schakelt.
Het is een S25 idd sorry, uitlaat zit er weer op, snelheid is het zelfde met of zonder uitlaat.Waarschijnlijk is je uitlaat dichtgeslibd, dus die zou ik ff schoonmaken. Als het goed is heb je een a35 toch? A25 bestaat namelijk niet... en s25 is niet gemaakt in 2005. Overschakelen zou goed kunnen, want normaal schakelt ie bij iets van 20 km/h. Er is ook wel een kleine kans dat je een tomos hebt die niet schakelt.
Afgelopen jaar we regelmatig mee gereden door mn pa (woonwerk verkeer).Dat lijkt me wel een 2 speed blokje. Heeft meer binnen gestaan als gereden zo te zien
Lang stil gestaan?
jup, helaas wel...Als ik de carb eruit wil halen om het schoon te maken, moet het blok dan los??
Heb veel gelezen over een deotest hier op het forum maar wat houdt dat precies in?jup, helaas wel...Als ik de carb eruit wil halen om het schoon te maken, moet het blok dan los??
ik denk aan een te arm mengsel door valse lucht en dat je hem wellicht niet over hoort schakelen. doe eens een keer een deotest?!
of, dat hij inderdaad niet overschakelt, maar dan miet je volgensmij ook flink wat toeren hebben op 'top'
Is er ergens een How to bekend hoe ik het blok netjes los kan halen?Dan is valse lucht niet waarschijnlijk. Misschien is toch je uitlaat vies en/ of carburateur/ luchtfilter.
blokje er onder uit en alles even rustig bekijken zal vast geen kwaad kunnen mits met beleid.
Wat voor ontsteking zit er onder is ook nog weer iets (?)
Als ie daar erg(!) lekt kan dat wel van invloed zijn.Hier zie je dat de aanvoer niet helemaal goed op de carb aansluit of hoort dat zo?foto van de brommer/het blok? je hebt namelijk verschillende types blokken zowel 1 speed als 2-speed
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 10 gasten