Ik heb laatst ook mijn carb naast het blok verplaatst ( omdat ik een nieuwe cilinder heb gekocht ) waardoor mijn kapje ook niet meer past, weet iemand misschien of deze kapjes lost te koop zijn ( en voor wat voor een prijs ongeveer )Opzicht past het wel na het rechterzijkapje aan te passen.
Maar zoals eral gezegd word heeft het oude frame geen ruimte om de carb er naast te plaatsen. Dit kan alleen met een nieuwe type frame met plastic zijkappen. Deze hebben namelijk wel die ruimte.
waarschijnlijk domme vraag maar wat voor spuitstukkie heb je nodig om hem naast je frame uit te laten komen(heb zelfde probleem)
Als je een eicilinder heb, dan kan daar geen vierkante membraan cil. op..Ligt aan je cilinder , als je nog een oude eicilinder hebt dan raad ik je aan om een nieuwe (vierkante) membraam cilinder te kopen , bijv een eurokitje want met een eiclinder krijg je je carb niet naast het frame , volgens mij zijn er namelijk geen schuine spruitstukken voor een ei
Verbeter me als ik het fout heb
deze gozer heeft het ook voor elkaar gekregen is volgens mij ook een a3 s25 dus het moet te doen zijn (of hij heeft er een ander blokkie onder liggenDeze meneer heeft ook zn carb rechts gedaan, en gwoon een stuk uit zn kap gehaald..
ik weet niet oftie dit gedaan heeft voor zn powerfilter of dat het zonder powerfilter ook niet zou passen..
frame is a3aan velgen
en frame te zien is het een A35
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten