ik heb een paar maanden geleden een tweedehands tomos A 35 b (denk ik) gekocht,
maar omdat ik nog geen 16 was had ik hem bij mijn vakantiehuisje staan. (waar wat minder politie is dan in amsterdam). Daar heb ik er al een aantal keer mee gereden, deed het altijd goed, geen problemen mee gehad o.i.d.
Gister heb ik hem naar Amsterdam gehaald, en vandaag in de tuin ff gestart met een vriend erbij, deed het allemaal netjes, 1 keer kicken en hij liep.
Maar toen liet ik mijn vriend de choke zien, heb ik ff aangezet, en toen probeerde ik weer te starten, maar toen sloeg hij na een paar zielige prutteltjes af...
Nog een paar keer geprobeerd te starten daarna, maar elke keer hetzelfde, de motor wilde gewoon niet aanblijven. En ook niet toen we het een uur later nog eens probeerden.
Heeft er iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn, en hoe ik het op kan lossen?
ik ben helemaal nieuw in de scooterwereld, en ik heb al geprobeerd een paar posts op dit forum te lezen, maar daar werd ik niet echt wijzer van. (allerlei termen waar ik nog nooit van gehoord had e.d.)
Dus als iemand een antwoord weet hoop ik dat diegene het kan uitleggen in 'noobie'- taal