als je op je brommer zit aan de rechterkant zit een motorscherm(een kap)
draai die eraf, en je ziet je carburator en luchtfilter zitten,je luchtfilter schroef je eraf.
dan zie je daar boven op een beetje achterop het blok een zilver boutje zitten,die draai je eruit.
dan zit er aan de kant waar je bezig bent(de koppelings kant)een kruiskop schroef,dat is je niveau plug draai die er ook uit.(zorg wel dat je er een bakje bij hebt staan om evbentuele olie die daaruit komt op te vangen.
dan zit er aan de onderkant oon een boutje,in je carter ook aan de koppelings kant,draai die eruit en zorg dat je een bak eronder heb staan om de olie die hieruit komt lopen op te vangen.
laat je brommer goed uitlekken,zeker een uur of 2,3.
en dan nu het bijvullen.
draai de plug die aan de onderkant van je carter zit(de aftapplug) terug in het blok met een beetje vet aan de schroefdraad van de bout en met een fibering ertussen(deze voorkomt dat het gaat lekken)draai hem goed aan maar vast is vast,anders draai je de fiberring kapot.
pak nu een flesje ATF(automatic transmission fluid)en giet de hele inhoud boven in het blok(op de plaats waar het zilverkleuinge boutje zat)
nu zie je dat er wat olie uit de nieveau plug loopt.(dit is niet erg maar zorg wel dat er een bakje op doek onder ligt om de druppels op te vangen.)
draai nu de niveauplug erin met een fiberringetje en een beetje vet op de schroefdraad.
draai nu als laatste de vulplug(de zilvere schroef) erin,ook met een fiberringetje en een beetje vet aan de schroefdraad.
klaar is kees en nu kun je weer blazen

suc-6