oke, tis alweer ene tijdje geleden dat ik weer wat geklust had aan m'n tomos, maar ik rijd nu al een behoorlijke tijd met m'n 65cc airsalletje dus ik vond dat het tijd werd voor wat nieuws.
daarom ben ik nu begonnen met de klus om m'n 65polini erop te schroeven.

zo heb ik hem gekocht van een jongen in Barneveld, hij is nog helemaal gaaf van binnen geen enkel krasje.

met het spruitstukje wat erop gaat komen.
ik ben vanmiddag bezig geweest het spruitstuk op de cilinder te krijgen, dit is aardig gelukt.
Ik heb de linker en de voorste 3 koelvinnen eraf geslepen om wat ruimte te krijgen, ook heb ik het spruitstuk aardig bewerkt met de slijptol om hem passend te krijgen, en dan nog wat finishing touches gegeven met wat vloeibare pakking.
Ik wil niet dat m'n hele carb+luchtfilter zo uitsteekt zoals je hier wel vaker ziet op het forum. Zodat m'n ouders en de politie het niet zo 1.2.3. kunnen zien, dus ik ga morgen op school een stuk pijp met een diameter van 20mm ombuigen in een hoek van 45 graden zodat de carb mooi onder m'n kap kan.
Nu zit ik alleen nog met het probleem dat onder m'n linker carterkap de bobine en de stroomverdeler zitten,
weet iemand of ik deze zo kan overzetten naar de andere kant? of zal dat problemen gaan geven