Pagina 1 van 1
verschil
Geplaatst: 03 jan 2007 13:09
door tunerkoens
ik heb een vraagje wat is het verschil en het effect van een hoog- en laagtoerige uitlaat?
Geplaatst: 03 jan 2007 18:57
door Tossie
Als je een laagtoerige uitlaat hebt presteerd deze het beste op lage toeren en hoogtoerig op hogere toeren.
Een Technigas bijvoorbeeld presteerd beter op hogere toeren dan een immitatie uitlaat, deze doet het beter met optrekken, vandaar ook wel de naam ''trek-uitlaat''
Geplaatst: 05 feb 2007 16:46
door ikke
Als je een laagtoerige uitlaat hebt presteerd deze het beste op lage toeren en hoogtoerig op hogere toeren.
Een Technigas bijvoorbeeld presteerd beter op hogere toeren dan een immitatie uitlaat, deze doet het beter met optrekken, vandaar ook wel de naam ''trek-uitlaat''
zijn er ook uitlaten die laag en hoogtoerig zijn?

Geplaatst: 09 feb 2007 11:26
door PraatPaal
hoogtoerig heeft hoge powerband, maakt meer toeren (ligt ook aan de cilinder)
laagtoerig perst er meer koppel uit, powerband op lager toerental.
technigas next is de heerschende koppeluitlaat, die het goed doet op 50 70 en 80cc, paupergeluidje, meer koppeling als uitlaatgeluid
homoet is ongeveer de meest hoogtoerige uitlaat die er bestaat, als je die neemt neem de 4p op 50cc, en de 6p op 65+cc, roffel geluidje