2. als ik gaasfilter heb op me 15/15 dellortho, moet ik dan me luchtfilter eruit hale ?

ok bedankt..Als je je luchtfilter van de carburateur afhaalt. Zie je in je luchtfilter een buisje zitten. Als je eraan trekt komt ie vanzelf los. ff proberen dus.
Als je nu een gaasfilter gebruikt heb je je oude filter niet meer nodig en kan je die eraf halen.
Breng hem nou niet op verkeerde ideeën.heheh je ken hem er ook proberen op te doenkijken wat voor effect het heb
ok bedankt... ik laat die doos maar gewoon zitteBreng hem nou niet op verkeerde ideeën.heheh je ken hem er ook proberen op te doenkijken wat voor effect het heb
De standaard zwarte doos is dan niet meer nodig, bij een 15/15 zit standaard een gaasje met een zwarte dop eroverheen
gewoon dat gaasje wat in de carbs zit bij dellorto's, wat je erin klemt.. niks speciaals aan btw, je gaat er iig niet harder vanGaas filter is dat gewoon de Dellortho speciale filter ?? geef effe foto ben benieuwd wat je met gaasfilter bedoelt
dat weet ik ook wel hij gaat er zelfs langzamer doorgewoon dat gaasje wat in de carbs zit bij dellorto's, wat je erin klemt.. niks speciaals aan btw, je gaat er iig niet harder vanGaas filter is dat gewoon de Dellortho speciale filter ?? geef effe foto ben benieuwd wat je met gaasfilter bedoelt
Als de normale filter niet meer voor genoeg lucht zorgt en met een powerfilter goed afstelt gaat je brommer er zeker beter door lopen hoor...gewoon dat gaasje wat in de carbs zit bij dellorto's, wat je erin klemt.. niks speciaals aan btw, je gaat er iig niet harder vanGaas filter is dat gewoon de Dellortho speciale filter ?? geef effe foto ben benieuwd wat je met gaasfilter bedoelt
'hangt ook weer van ander spul af. Als je std. 50cc'tje heb met een 14/12 en techno cc oid dan heeft t weinig nut, miss heel klein beetje. Iig niet erg merkbaar.. Als je met een 75cc gila rijdt, opmaat, etc. zou ik niet met je std. luchtfilterbox gaan rijden nee, dan heeft t idd wel nutAls de normale filter niet meer voor genoeg lucht zorgt en met een powerfilter goed afstelt gaat je brommer er zeker beter door lopen hoor...gewoon dat gaasje wat in de carbs zit bij dellorto's, wat je erin klemt.. niks speciaals aan btw, je gaat er iig niet harder vanGaas filter is dat gewoon de Dellortho speciale filter ?? geef effe foto ben benieuwd wat je met gaasfilter bedoelt
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast