Ik heb een achterlicht waar je 2 van die staafjes in kan doen, waarschijnlijk 1 voor gewoon licht en de andere voor remlicht..
Die deed het dus niet meer, ik nieuw staafje kopen, doet t nog niet..kan ik dan alleen nog maar kabelbreuk hebben ?
k heb volgens mij nog nooit een spanningsregelaar gehad...zitten de draden overal goed vast bij je spanningregelaar, achterlicht etc.
of de spanningsregelaar zelf maar dan zouden alle lampen het niet moeten doen..
Ok dankjeje moet even bij je achterspatbord kijken daar wil hij nog wel eens door slijten door je wiel
Als het goed is loopt de kabel tussen frame en spatbord in. Alleen aan de achterkant van het frame komt deze eruit en gaat dan aan de binnenzijde van je spatbord naar je achterlicht. Als je kabel door het achterwiel geraakt wordt moet je dat kunnen zien. Overigens heb ik dat nog nooit meegemaakt dat het achterwiel langs de kabel schuurt (zelfs niet met 2 volwassenen op 1 Tomos). Daarvoor staat het achterwiel niet ver genoeg naar achteren.je moet even bij je achterspatbord kijken daar wil hij nog wel eens door slijten door je wiel
mijn kabel loopt door de rand van het spatbord, dat omgebogen stukje aan de rand.Als het goed is loopt de kabel tussen frame en spatbord in. Alleen aan de achterkant van het frame komt deze eruit en gaat dan aan de binnenzijde van je spatbord naar je achterlicht. Als je kabel door het achterwiel geraakt wordt moet je dat kunnen zien. Overigens heb ik dat nog nooit meegemaakt dat het achterwiel langs de kabel schuurt (zelfs niet met 2 volwassenen op 1 Tomos). Daarvoor staat het achterwiel niet ver genoeg naar achteren.je moet even bij je achterspatbord kijken daar wil hij nog wel eens door slijten door je wiel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten