heb maar mn topic opgeschoond.
het begon met een groene ei-cil toss waarvan het blok overleed en een ander blok had gekocht.
zo stond ie er nog bij in de oude situatie.

ik ergerde me zoo aan die lelijk groene kleur dat ik hem besloot Matzwart te spuiten.
het merk spuitbus werd motip omdat het 25%extra had en is ietsjes duurder maar de kwaliteit heb je wel.
MEANWHILE : een gloednieuwe tecnigas aangeschaft

als ik de diameter van me techno cc en de tecnigas bekijk zie ik er een heel verschil tussen
en het ziet er trouwens ook nog mooier uit ook

MEANWHILE : Puch/Sitta zijkapjes
leertouwer had op internet setjes te koop voor sitta/puch
zijkapjes voor puch & citta en ik dacht bij mezelf als het op een puch past past het ook op een tomos dus heb ik er meteen een setje besteld

ze hebben maar 3 dagen nodig om het te versturen het is 20 euro incl verzendkosten en btw.
tomos vieuwing oude situatie
MEANWHILE : Cockpit gebouwd.
vastgzet met een tyripje en veel transparate siliconen kit.

zo heb ik de cockpit vast gezet.

totaal plaatje.
dus ik heb uit eindelijk op het werk een stuk steigerpijp gevonden en dat opmaat gemaakt en er tussen gemaakt

met de stang er tussen
MEANWHILE :

ik hoorde van hein aka VOLTY dat hij nog een homoet had liggen maar die in een opknap staat was
de bevestigingsbeugel bij je cilinder was los van de rest van de uitlaat

dat gedeelte aan de rechterkant
dus van een andere bocht die ik nog heb dat stuk er af gezaagt en dat aan mekaar laten lassen

dus het werd licht opgeschuurd en er gingen 3 lagen matzwart overheen
en D.M.V. 2 pakkingen en een beunophangbeugel hing ie zomaar onder me tomos

het GAAAT toch BLOEDHARD 80 op me zundapp teller
MAAAAAAAAAAR
ik was ff naar een vriend toe die in wognum woont
die moest ik ff optrekken naar hoorn toe toen ik onderweg al een geluid hoorde maar dach dat het niks was
reed ik voorbij het peyo wokrestaurant met een gangetje van 20km donderde die fuckinfg homoet er onder uit
naar hz toe gelopen samen en daar stond me vader ondertussen al en daar met wat gereedschap de oude tecnogas er weer ondergehangen
dus ik ga met een andere bocht weer proberen te laten lassen
meanwhile heb ik van een vriend veringen gehad 370mm van een honda

dit komt er dus nog onder.
heb gister ook bij HZ een stage 6 tempratuurmeter gekocht en voelers besteld.
dus dat komt er ook nog aan.
nieuwste setup met noob burnout

net niet op het punt van omvallen

mooie vieuw

meter is nog niet op voledige tempratuur kan wel oplopen toto 130 graden zo'n cilinder

/////////////////////////////////////////Update 28-03-2008////////////////////////////////////
omdat mijn achterband wat vlak was, volgens me ma moest ik een nieuwe aanschaffen.
dus ben ik een nieuwe wezen kopen, het werd een 16 inch 2.75(omdat 3.00 niet ging passen) racing profiel.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

zon tomos zou ik ooit nog wel eens in mijn bezit willen hebben
een Tomos Quadro E-Start
MVG patrick TOMOS4EVER