van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Dan moet je dus het tussenschotje tussen je vliegwiel en je tandwiel weg slijpen?zou wel passen, maar moet je mischien een beetje weg slijpen bij je blok zelf en op je kap. maar wel erg raar dat ie veel overoeren maakt met
26-22, dat is namelijk gewoon standaard voor de brom dus zou gewoon normaal moeten zijn!
verschil waartussen?kwa toeren?28 past
maar dan moet je wat uit je kap en blok gaan wegslijpen
verschil is er weinig
goh dat wilde ik net weten of jij vind dat ik overdrijfvolgens mij ben je of aan het overdrijven, of je tomos is naar de galle want hij hoort met deze setup geen overtoeren te maken!
26-24 is standaard voor brom, voor snor 26-31zou wel passen, maar moet je mischien een beetje weg slijpen bij je blok zelf en op je kap. maar wel erg raar dat ie veel overoeren maakt met
26-22, dat is namelijk gewoon standaard voor de brom dus zou gewoon normaal moeten zijn!
dan is het zelfs nog erger als dat zo is, want dan zou ie nog meer overtoeren maken met een 24atw.26-24 is standaard voor brom, voor snor 26-31zou wel passen, maar moet je mischien een beetje weg slijpen bij je blok zelf en op je kap. maar wel erg raar dat ie veel overoeren maakt met
ja bij ons zit Homoet zelfhehe et viel me gewoon op hoor maar toch leuk dat je het ff geupdate hebtVolgens mij kan je beter de 4P kopen. Weet je al een winkel? anders weet ik wel waar je hem kan bestellen voor 65€ nieuw
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten