.: Wees trots op je scooterhaat, het is een natuurlijke emotie die ieder mens bezit maar velen ontkennen
het is de aprilia sr 50 r factory (in zwart), zie foto:nou kijk als ik aprillia factory intik bij google krijg ik nlk geen scooter te zien. Dus voor ik begin wil ik ff zeker weten waar we t over hebben...
Ik vind er nlk 2: de Aprilia SR 50 R Factory en de APRILIA RSV FACTORY.
Ik hoor het wel, dan hoor jij van mij
Wat zit er eigenlijk voor verschil in?Ik zal het doen, neem dan wel de carb versie en niet de injectie.
van mijn hoeft die iet zo heel hard (65 km vind i zat) ik wil niet dat die in beslag genomen wordtwat ik gehoor heb van vrienden enzo is dat als je de druk achter je injectoren verhoogd prop uit je uitlaat haalt en vario ring eruit dat je dan 95 km gaat maarja geen idee of dat allemaal klopt
Wat zit er eigenlijk voor verschil in?Ik zal het doen, neem dan wel de carb versie en niet de injectie.
(ik ga hem niet opvoeren ofzo alleen de varioring eruit)
Weet iemand hoe hard ik zal gaan als ik varioring eruit haal?
van mij had deze tomos de verkiezing mogen winnen op originaliteit,
Hey,ja dat weet ik.
wat is vershil tussen ditech en carb.
kan ditech er niet tegen ofso als ik ring eruit hal?
Kun je dat met goede argumenten onderbouwen?? Ik ben het er namelijk niet helemaal mee eens.maarja scooter is toch wel weer leuk..
hm, ikzelf vind scooters mooier als tomosjes, enja er zijn wel veel nadelen... wat ik het mooie vind van scooter zijn de kappen ja, en als je er geluk me hebt dan gebeurt er niet zoveel en zul je hem niet zovaak uitelkaar moeten halen.Kun je dat met goede argumenten onderbouwen?? Ik ben het er namelijk niet helemaal mee eens.maarja scooter is toch wel weer leuk..
Mijn psychiater zei altijd dat herhaaldelijk haat uiten over voorwerpen in het bijzijn van een groep mensen resultaat is van ontevreden zijn met jezelf/jaloezie...
NIET DOEN, KUT SCOOTERS!ik wil een scooter kopen
Terug naar “Andere voertuigen”
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten