k ben nu op zoek naar een groot achtertandwiel voor een tomos, groter dan 33, maar nu vraag ik mij af,
kan ik ook een puch achtertandwiel op een tomos gooien? want die zijn over het algemeen wat groter dan de standaard tomostandwielen.
en zo ja,
HOE?
thnx!
t spijt me hoor!
t was maar ene vraag,
waaro mde moeite doen, als heeeel misschien iemand het al weet?
daar si dit forum voor toch?
zeg t me als k het mis heb,
maar volgens mij mag ik het hier vragen
nee puch tanwiel gaat niet passen zit een soort vels is kijk maar eens goe naar een puchje
wat je wel proberen kunt is een tandwiel van een derbi senda of aprilia rs oid die zijn ook rond de 40 dacht ik
Kijk watvoor handige dingen ik je allemaal verteld heb!
Er zit indd een uitzetting in ie tandwielen, maar dat neemt niet weg dat je met een beetje logisch nadenken en slimmigheid er een tomostandwiel van kunt maken.
Zoek indd eens op tandwielen voor schakelbrommers. Enige wat je even moet bedenken is dat er verschillende maten kettingen zijn. Schakels hebben vaker een iets dikkere. Ik heb alleen geen flauw idee of dit ook betekend dat ze iets andere tandwielen hebben...
je kunt er een compleet 16" puchvelg in doen, dat past wel tussen de achterbrug, de achterbrug zal je iets moeten aanpassen en je moet de remmerij even uitvogelen, omdat de ankerplaten anders zijn
is wel ziek hard als da past XD
dan trek je ziek hard op en je verkloot waarschijnlijk je heleblok XD
Setup:
15/15 Carb
Alles Ontgrenst
60 CC DMP
44 millimeter kop
TWV 26/TWA 26
Techno estoriel
Ontsteking Brom!
Top Snelheid Rond De 70 Trekt Super Lekker!!