hallo,
Ik heb sinds 3 maanden nu en tomos A35 snorbrommer helaas is het bouwjaar niet bekend
Maar na 3 maanden vind ik hem tog nog te zacht rijden hij rijd nu rond de 30/35 zo
ik wil nu graag een nieuw uitlaatje er op zetten die meer power geeft
maar waar moet ik presies op letten ??
ik had een leuke gezien : http://www.euroscooters.nl/shop/uitlaat ... 10283.html
Nu is mijn vraag moet ik nog meer onderdelen kopen zoals een nieuwe sproeier om deze uitlaat te laten werken
en hoe hard rijd hij dan ong ??
en wat is het geluid er van ( hard of gewoon normaal )
Hopelijk kan 1 van jullie mij helpen.
als er overal politie staat zoals hier in ehv dus geen terug loop uitlaat nouja ik heb daar scheit aan maargoed neit doen.. neem een bullit of promo grand prix denk ik en grotere sproeierWelke uitlaat raden jullie mij aan ??
ik wil een uitlaat die niet al te veel herrie maakt ik woon in den haag en op elke hoek van de straat staat wel politie dus wil er 1 die niet al te hard geluid maakt maar die wel wat power heeft
qua politie heb ik er ook schijt aan maar wil niet dat ik om de 5 km wordt aangehouden omdat ze hem na willen kijkenals er overal politie staat zoals hier in ehv dus geen terug loop uitlaat nouja ik heb daar scheit aan maargoed neit doen.. neem een bullit of promo grand prix denk ik en grotere sproeierWelke uitlaat raden jullie mij aan ??
ik wil een uitlaat die niet al te veel herrie maakt ik woon in den haag en op elke hoek van de straat staat wel politie dus wil er 1 die niet al te hard geluid maakt maar die wel wat power heeft
x
is het moeilijk om een kleinere ATW zelf te veranderen ??Zo´n immitatie uitlaat biedt dan de beste oplossing, http://www.scoots.nl/onderdelen3.asp?Ty ... Merk=Tomos
en een Kleinder ATW help idd ook stukken qua snelheid.
waar kan ik dat zien of het een 31 atw is ???Nee das een paar bouten losdraaien, wiel er van af halen, en ATW vervangen en daarna ketting spannes. Als je nu een 31 ATW wiel hebt heb je ook nog een nieuwe ketting nodig
okee ik zzal morgen eens kijkenstaat er altijd op ff wiel ronddraaien. Anders kun je ook wel zien of hij groot is maar jij zei dat hij *standaard is dus dan zal hij wel 31 zijn.
Ik wil graag lekker snel optrekkenn en tog zo 20/25 km harder gaanEven paar dingetjes..
Ten eerste is een standaard ATW voor een tomos 33.
Ten tweede ga je veel meer dan 5 a 10 kilometer harder met die technigas next. Aangezien je met een standaard snel, (speedy, brom) Al zo'n kleine 10 kilometer harder gaat.
Hoe hard wil je, en wil je niet opvallen of maakt het je niet uit, en hoeveel waarde hecht je aan optrekken (Ja duh veel) maar ik bedoel, of 5 kilometer harder maar iets minder optrekken of 5 kilometer zachter maar iets beter optrekken, bijvoorbeeld.
Ik geloof dat je dus ongeveer 50-55 ewilt rijden?
Zorg ervoor dat het motorisch een brommer word. Dit valt het minste op.
Dus een 14/12 carburateur, brom cilinderkop, ontrgrensd spruitstuk en de ontsteking op bromstand. Dit icm een standaard-snel uitlaat en kleiner achtertandwiel moet je die snelheid wel geven.
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 4 gasten