cilinder:-------70cc airsal--------------------------75cc parmakit
carter:---------std-------------------------------------opmaat voor 75 parmakit
carburateur:-16mm dell'orto---------------------24mm dmp
spruitstuk:---16mm---------------------------------24/25mm home beund
uitlaat:--------bulled----------------------------------simonini
ontsteking:--std--------------------------------------hpi 2009
vertanding:--26-vs-24-------------------------------26-26
kopeling:-----trekveren-----------------------------trekveren kopeling 1e&2e versn.
lucht filter:---dmp gaas power filter-----------stage6 power filter
krukas:--------std-------------------------------------std-opgevult met kurk
alles waar een

updades boven
simonini is binnen

en ik hoorde net weer iets met de kopeling aanlopen ofzo dus dat eventjes op mn gemakje nalopen zaterdag!
en dan is tog wel de verwachting dat uiterlijk zondag filmpjes komen dat i het doet

fotoshoot @17-11-2009:
-Remmen goed afgestelt.
-HPI gemonteert en alvast een klijnbeetje goed gezet en aangesloten.
-Killswitsh gemonteert en aangesloten.
-MK kop nog een keer gepolijst(nu is i wel goed glad).
-In de linker karterkap het gat netjes gemaakt.

]---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaja ik heb weer een update:
Ik heb inmiddels mijn MK kop binnen gepolijst en gemonteert en dat ziet er zeer netjes uit...
En de verbrandingskamer is een stuk afdestellen wat squish bestreft.
Ook heb ik nu het spruitstuk bijna af, die moet alleen nog gelast en afgewerkt woorden maar gezien mijn dremel nu al 2 weken ter reperatie weg is gaat afwerken niet

Ook heb ik nagedacht over wat er nu gaat gebeuren, zodra ik weer een maand loon heb en de opbrengs van mijn verjaardag heb ga ik bestellen: HPI-ander stuurtje met snelgas en alles erop en eraan-kill switch dan komt er een KTM kopeling erin en ga ik opzoek naar een Simonini voor Puch om die omtelassen gezien dat die ook goed presteert op een 75cc tje maar ook op 70cc, en als er dan nog geld over is zal er een nieuw model voorvoork geplaatst woorden die netjes gepolijst woord

zo staat i er nu voor:

(voor de bullit moet je even een pas gemaakte simonini van puch met carbon demper

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
inmiddels mijn kappen moi gemaakt:

6-3-2009:
vanmiddag even de eerste kopeling voorzien van stage6 trekveren <O~
en nog een foto van de spoelpoorten,niet heel goed te zien want ik heb vloeibare pakking op het carter aangebragt:

en de kop:

3-6-2009: grote updade:
zo er zijn weer een aantal dingen gebeurt hier met mijn tomos,
ik heb nu in mijn 70cc straat

en ik ben weer verder gegaan aan mijn 75cc parmakit blok

cilinder zonder schaden binnen(de 3e keer),
ik heb een dremel gekocht en de spoelpoorten netjes afgemaakt en glad geschuurt,
de krukas is voorzien van nieuwe lagers en keringen,ook ben ik begonnen met de weder opbouw van het blok,
wat nu stil ligt vanwegen een gebroken ?-veer dus als die dalijk binnen is is het blok zo goed als inelkaar,
ik heb al veren in huis om hiervan de kopeling ook aantegaan passen dus dit zal gebeuren waarneer ik weer een keertje tijd heb,... en verder past tot nu toe alles perfect------------------foto's:
aub let niet op het geroeste kopelings huis

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
9-5-2009:
carter naar een maat van me gebragt en die gaat zorgen dat hij helenmaal goed woort voor de parmakit

even een bestellinkje opgehaalt: 24mm carb en een stage6 power filtertje,
ook heb k ff een setje blok pakingen gehaald en zijn krukaslagers en krukas keringen bestelt

____________________________________________________________________________________________________
8-5-2009 parmakit weer met schade gekregen:

______________________________________________________________________________________________________
7-5-2009:
vandaag een 24mm carb met powerfilter bestelt,
en ik ben begonnen met me kopeling aanpassen
ik moet alleen nog een ietsje groter gat maken voor de veren dat ze ietsje meer ruimte hebben
en ze ietsje meer laten verzinken in de segmenten en een nieuwe halen gezien er eentje is gebroken

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-----2-5-2009----
na een hele dag te zitten kutten past me cilindertje ijndelijk,
ook ben ik al een klijn stukje begonnen met de spoel poorten maar dat is een klijn beetje mislukt dus dat gaan we weer herstellen als k weer ga vrezen/dremelen eraan...maar voor nu heb k et ff gehad met dat rot klusje maarja...

...29/4/2009...
de parmakit is binnen

dat ding is egt uber groot en heeft volgens mij een kop van een kreidler
maar er zit alleen een klijne beschadeging in de wand dus gelijk ff een mailtje gestuurt naar jmbp
maar volgens mij kan het geen kwaat nauja hierzo ff een paar foto's
uitlaat:

inlaatje is een beetje klijn

cilinder mer het blok waar i in gaat komen:

de poortjes

------en de schade

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
k heb mn 2e blok nu helenmaal uit elkaar liggen en het binne charter kan aangepast woorden,
binnen kort zal er een 75cc parmakit woorden bestelt,
en als die er netjes opzit en de kruk is aangepast,woorden ook nog:................bestelt:
hpi 2008
waarschijnlijk een simonini om omtelassen,
en een minimaal 23mm carb welke weet ik nog niet tips graag...
mensen het zit er aantekomen .....het 2e blokje

k heb laatstt nog 2 foto's gemaakt dus bij deze:

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
the biginning