toch maar effe laten zien...
Geplaatst: 25 jan 2010 21:37
hallo allemaal,
hier een paar foto'tjes van mijn wizz'rd uit 2002. ben benieuwd wat jullie ervan vinden. de kleur is btw echt knal rood, en niet een beetje rozig zoals het hier een beetje lijkt. ik zal binnekort maar eens met een zonnetje en een flinke poetsbeurt erbij foto's maken
.



nieuwe foto's




setup:
65 airsal
homoet 4p
rest motorisch standaard
haalt toch een leuke top van precies 80 op verschillende autotellers, maar ik ben wel benieuwd wat daar aan veranderd met een grotere carb en spruitstuk, wat voor mijn gevoel kan er nog wel wat meer uit geperst worden
. veel mensen zeggen dat zo'n laag stuur niet fijn rijdt maar ik vind het juist erg fijn, zelfs fijner als standaard, en ook voor langere afstanden. met mijn lengte van bijna 2 meter vind ik hem toch erg fijn rijden, ondanks de wat ongemakkelijk ogende houding (door o.a. voetstepjes achterop
). door de vol-race-kuip
valt de cilinder ook niet zo op met zijn kleur en is ie i.c.m. het stuur en buddyseat toch wel redelijk uniek
.
update:
rijd er nu al een tijdje mee, maar nu dan effe updaten hier
...
koplamphouders zijn omgedraait voor een lager uiterlijk, zijstandaard toegevoegd, en 15mm carb + spruitstuk.


en nog wat oudere foto's van het tunen die ik ook maar gelijk heb geupload.
zuigergat pas gemaakt aan poortbreedte (in oude onbewerkte cilinder getoond).



kop afgevlakt, resultaat bevalt me zeer goed

nieuwe top is 85 op gps in auto, dit komt uiteraard door het verlagen van het dashboard
dit was het weer...
ik hoor graag jullie meningen
groeten...
hier een paar foto'tjes van mijn wizz'rd uit 2002. ben benieuwd wat jullie ervan vinden. de kleur is btw echt knal rood, en niet een beetje rozig zoals het hier een beetje lijkt. ik zal binnekort maar eens met een zonnetje en een flinke poetsbeurt erbij foto's maken




nieuwe foto's




setup:
65 airsal
homoet 4p
rest motorisch standaard
haalt toch een leuke top van precies 80 op verschillende autotellers, maar ik ben wel benieuwd wat daar aan veranderd met een grotere carb en spruitstuk, wat voor mijn gevoel kan er nog wel wat meer uit geperst worden




update:
rijd er nu al een tijdje mee, maar nu dan effe updaten hier

koplamphouders zijn omgedraait voor een lager uiterlijk, zijstandaard toegevoegd, en 15mm carb + spruitstuk.


en nog wat oudere foto's van het tunen die ik ook maar gelijk heb geupload.
zuigergat pas gemaakt aan poortbreedte (in oude onbewerkte cilinder getoond).



kop afgevlakt, resultaat bevalt me zeer goed


nieuwe top is 85 op gps in auto, dit komt uiteraard door het verlagen van het dashboard

dit was het weer...
ik hoor graag jullie meningen
groeten...