voor een "geode" b18 swap, en dan dus de 200pk verzie ben je zo 3500 kwijt,
ben je zelf handig hang je um er zelf in, scheelt een hoop
dan moet je je kabelboom aanpassen, en een harnash kopen dus reken er maar 300euro bij
ga dan ook maar meteen kijken voor een goed catback systeem en een leuk uitlaat spruitstuk want anders zit je met een enorme begrenzer qua uitlaat, dus reken er nog maar minimal 1200 euro bij (als je voor qualitijd gaat)
dan zit ik met een civic na 99 dus dan zou het me nog 800-1000 euro kosten om het op kenteken legal te krijgen
kortom dat heb ik er niet voor over,
wil je idd gaan boosten,
nja voor een bserie kost een geode turbo setup ongeveer 2k, voor de *standaard kantenklaar setjes, wil je wat goeds hebben 3,5k dan zou het de moeite waard zijn om te kijken naar hoge compressie kleppen en klepveeren., en laage compressie zuigers (anders gaat het niet heel lang goed)
dus reken er nog maar 2k bij om het langer goed te laate loopen en om het ook werkelijk richting de 500pk te krijgen!
dan moet je naar nog wat klijne dingentjes kijken,
boost controller, grotere injectoren, sterkere brandstof pomp en brandstof regelaas (500eu total)
ohja, laat je um niet mappen loopt I verot de eerste x dat je boost draait
sneaky tuning is een hele geode, maar reken voor het hele geheel maar 600-1000euro
betaal jij even whaha
ik vin dan dat mijn d16z6 met 125pk *standaard het tog best doet
ik zal dalijk tog rond de 150 uitkoomen dus dat vinik wel best
en rij dan nog gwn 1/15