Nee ding loopt niet. Dat is het hele punt. Zuigerveren heb ik vervangen door nieuwe. En reviseren staat voor: REVISEREN
1) Controleren 2) Geheel nazien 3) Herstellen 4) Herzien 5) Nog eens nazien 6) Nazien van een motor 7) Nakijken

Nazien en herstellen 9) Revideren.
Maar het ding loopt niet en dat is het hele probleem. Ik heb drie sproeiers, 46, 48, 51, aangeraden door een brommerspecialist. Die probeer ik alle drie en daarbij heeft ding een x rond de 20 gelopen. Echter ging het ding toen naar de, piep, omdat het vliegwiel er niet goed op zat. Het probleem dat ik toen had was dat ik geen gas kon geven bij sproeier 51. En dat ding 20 liep. Bij sproeier 48 kon ik wel gas geven, maar niet vol gas. Plus als ik goede snelheid wilde halen moest ik deo achter in de carberateur spuiten. Vreemd allemaal, want dat betekend dat ding dus te weinig benzine kreeg. Maar bij 51 krijg ding meer benzine en kon ik geen gas geven. De 46 werkte helemaal niet. Terwijl ze bij de specialist hadden gezegd dat ding bij 46 goed zou moeten werken.
Het afstellen van de contactpuntjes, was een ander probleem. Maar ik denk dat die nu goed staan. Aangezien die tussen de 0,35 en 0,45 openstaan en op het hoogste punt dichtklappen.
De carberateur geeft benzine, want ding heeft gelopen. Er zit ook benzine genoeg in de tomos. Het hele electrische systeem geeft een goede vonk.
Uit de uitlaat komt gewoon rook, weet btw niet of dat helemaal goed is. Maar 't ding zit niet verstopt dus.
Koolaanslag zou een probleem kunnen zijn, waar moet ik dat allemaal verwijderen? Van de andere kant, ding heeft op 5 km na zijn topsnelheid al een x behaald, dus....
Wat ze bij de specialist zeiden was dat ding ontzettend lastig af te stellen was, maar ik heb het idee dat er nog een probleem is en ik kan zelf niet achterhalen wat 't probleem is.