Nog ff over de zuiger... wat is nu uiteindelijk het meest belangrijk voor de compressie, de veren en de juiste werking daar van. Dus, zou het zo kunnen zijn dat een zuigertje die voor wat, 2,50 (?) geproduceerd wordt misschien niet zo heel doordacht in elkaar zit?
Maar weer 1 manier om daar achter te komen natuurlijk, knappe zuiger kopen en die er in zetten
Duur experimentje, dat dan weer wel.
Verder geloof ik het wel zo'n beetje denk ik, hij rijdt nu, met m'n stille uitlaatje, nog 70 op de teller en er is nog al wat te verbeteren.
-afstelling kan vast nog (iets) beter
-squish... is nu zo'n beetje oneindig
-zuiger is ruk
-zuigerkop heb ik verdremeld (poorttiming testje)
-compressie mega laag
-carb is nu nog geen 13mm
-ontsteking nog niet naar gekeken/ veranderd
-luchtfilter kan vast beter (nu bewerkt origineel)
-spoelpoort iets vernachelt
-spoeling zeker vernachelt
-zijn vast betere uitlaatjes te bedenken dan de dingen die ik heb
Denk tijd voor de volgende ronde, 'geduldig met originele spullen' Kijken wat er dan uit te halen valt
Ben iig al weer heel wat wijzer geworden (zei hij hoopvol :p)
Grootste succes uit dit hele gebeuren, carb + spruitstuk modificatie, denk dat dat erg veel scheelt.
Pack'r snor, pack'r brom nagenoeg origineel en sport'r boor, vijl en dremel slachtoffer... en een S1 dramatje
O no, red pilled...