Pagina 1 van 2

Dmp 50&70cc

Geplaatst: 22 apr 2006 12:23
door Boytjuh
Heeft iemand hier ervaring mee of zijn het vrij nieuwe cilinders?

Geplaatst: 22 apr 2006 18:45
door the_tomos
zijn precies hetzelfde als eurokit alleen onder een andere naam en prijs

Geplaatst: 22 apr 2006 19:20
door Vuile Beunkoe
link ofzo?

Geplaatst: 22 apr 2006 20:09
door the_tomos
http://www.vdhparts.nl en me brommerdealer zei het ook al dat is trouwens vdhparts

Geplaatst: 22 apr 2006 21:35
door Boytjuh
wwww.50cc.nl heeft ze.. ik vind die 70cc er wel dope uitzien. ;)

Geplaatst: 29 apr 2006 01:38
door NeroX^
ze rijden ook dope ik heb er een :D

Geplaatst: 29 apr 2006 09:48
door Vuile Beunkoe
ja lekker dope maar het zijn dus gewoon airsals...

Geplaatst: 29 apr 2006 11:05
door Tossie
Nu is dus Airsal, Eurokit en DMP hetzelfde qua cilinders.
Niet dat je denkt dat het een andere is.

Geplaatst: 29 apr 2006 14:06
door PraatPaal
het is een goedkope slecht gegoten en afgewerkte versie van de oude eurokits...

DMP scheint gegoten te worden in de eurokit mallen en airsal heeft gewoon meer kwaliteit in de zelfde categorie cilinders.

Geplaatst: 29 apr 2006 19:29
door Boytjuh
praatpaal zegt dus dat airsal de beste 70cc is op parmakit na klopt dat?
Of is airsal beter als parmakit?

Geplaatst: 29 apr 2006 23:11
door PraatPaal
ik heb super ervaring met parmakit, maar wel slechte ervaring met eurokit/airsal...

ik zeg

1. Parmakit
2. Airsal
3. eurokit
4. *standaard getuned
4. DMP

Geplaatst: 30 apr 2006 22:32
door Boytjuh
dan word mijn aanstaande vrouw toch de parmakit :P

Geplaatst: 30 apr 2006 22:33
door PraatPaal
zo ongeveer de beste cilinder die je kan hebben aan kwaliteit MUV de *standaard cilinders.

in snelheid en een beetje bewerkt veruit de beste cilinder (zelf is prijs kwaliteit als je het mij vraagt.)

Geplaatst: 10 mei 2006 16:17
door vdv tomos
parma is egt kut(mijn mening) heel slecht afgewerkt een rare zuiger derin en als je het zo erop wil zette en rijden moet je hem zeker niet nemen want het is een 45mm cil dus moet je je carter kotteren en je spoelpoorten oplassen want die van de cil zijn veel te breed dus gaat het lekken. :wink:

Geplaatst: 10 mei 2006 16:34
door Boytjuh
iemand een reactie daarop?

Geplaatst: 10 mei 2006 17:50
door PraatPaal
ik, hij heeft waars eentje van maandagmorgen ofzo wat de parmas die ik gehad heb zijn niets van te kraken

Geplaatst: 11 mei 2006 14:28
door Boytjuh
maar je kan dat ding gewoon draaien zonder dat je je blok moet "Tunen"?

Geplaatst: 11 mei 2006 15:37
door Tossie
Je bedoeld of het hemd gewoon in het carter past? Ja dat past.

Geplaatst: 11 mei 2006 16:19
door freaky_Tomos
parma is egt kut(mijn mening) heel slecht afgewerkt een rare zuiger derin en als je het zo erop wil zette en rijden moet je hem zeker niet nemen want het is een 45mm cil dus moet je je carter kotteren en je spoelpoorten oplassen want die van de cil zijn veel te breed dus gaat het lekken. :wink:
hij zegt dat et een 45 mm cilinder is, en waar staat de 45 mm voor?
de boring van de cilinder, oftewel de zuiger is 45 mm in doorsnee en dit heeft dr niks mee te maken dat je je carter mot gaan kotteren

Geplaatst: 11 mei 2006 16:57
door Boytjuh
thnx.. ;)