Het heeft trouwens toch geen zin om je carb af te gaan stellen als je ergens valse lucht trekt of begrijp ik dat verkeerd?
Dat doe ik al 2 keer en 2 keer blijf je koppig volhouden dat je valse lucht trekt, terwijl het gedrag van de motor daar helemaal niet bij past. Valse lucht merk je zowel bij warm als koud blok en hindert over het gehele toerenbereik, niet alleen in stationair. Ga nou eerst eens met die sproeiers aan de slag...Correct me if I'm wrong, ben hier om te leren
Probeer echt niet koppig te zijn, maar als de motor uitvalt met een deo test trekt ie ergens toch valse lucht?? Ik heb al kleinere sproeiers geprobeerd maar dan blijft ie niet eens lopen, ook niet op de choke.Dat doe ik al 2 keer en 2 keer blijf je koppig volhouden dat je valse lucht trekt, terwijl het gedrag van de motor daar helemaal niet bij past. Valse lucht merk je zowel bij warm als koud blok en hindert over het gehele toerenbereik, niet alleen in stationair. Ga nou eerst eens met die sproeiers aan de slag...
Terug naar “Kenteken/keuring & Verzekeringen”
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten