Uw topsnelheid? Bedankt he. Voel me nu echt een ouwe l*lIk heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met dit probleem gehoord...
Wat is uw topsnelheid? Misschien dat dat pinnetje gewoon te hard draait?
Heb ik ook al over na zitten denken. wil er dan wel eentje die verlicht is want ik rijd meestal in het donker. En daar schijnt moeilijk aan te komen te zijn.of een haal een digitale teller voor 20 euro
er staan 2 faqs erover hoe je die dingen kunt monteren
Heb ik gedaan maar zag dat er ruimte was gekomen tussen het draaiende en stilstaande gedeelte. Open gemaakt en zag dat er ook wat water in zat. Kan ook wel kloppen want ik rijd door weer en wind en vorige week aardig wat water op mijn knar gehad. En gisteren heeft ie de hele tijd in de vorst staan bibberen. Ben bang dat ie kapot gevroren is en nu ik dit schrijf realiseer ik mij dat het meestal in de winter is dat ze de geest geven..Die teller in het voorwiel, ja daar had ik ook last van ineens was ie verbogen maar wat doe ik... ik haal hm tussen mn wiel uit en buig hem terrug geen probleem!!!
Is ook een goede optie. af fabriek zijn ze met een olieachtig iets gevuldJe zou ook kunnen proberen om er wat dikker vet (dus geen wd40-achtige olietjes) in te spuiten, dan kan d'r ook geen water meer in het mechaniek komen.
Ik las 1963 en las ook ''uw'' sig, en tegen oudere mensen zeg ik zowiezo uUw topsnelheid? Bedankt he. Voel me nu echt een ouwe l*lIk heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met dit probleem gehoord...
Wat is uw topsnelheid? Misschien dat dat pinnetje gewoon te hard draait?![]()
Mijn top is 40 op de teller. Lijkt me niet echt overdreven snel als ik hier zo op het forum rondkijk.
grtx Willem
De tip van Volty gaat het ook worden. en v.w.b. dat u zeggen..Ik las 1963 en las ook ''uw'' sig, en tegen oudere mensen zeg ik zowiezo uUw topsnelheid? Bedankt he. Voel me nu echt een ouwe l*lIk heb eerlijk gezegd nog nooit iemand met dit probleem gehoord...
Wat is uw topsnelheid? Misschien dat dat pinnetje gewoon te hard draait?![]()
Mijn top is 40 op de teller. Lijkt me niet echt overdreven snel als ik hier zo op het forum rondkijk.
grtx Willem![]()
Die tip van Volty zou weleens kunnen werken!
en vort aub de wijzigknop gebruiken om je posts aan te passen, iipv 3 postts achter mekaar te plaatsen
Ok. Doen we voortaan. En om maar weer snel OT te gaan voordat die knakker in jouw sig in mijn nek ligtidd dat mag voortaan allemaal in 1 post
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten