Pagina 1 van 2
snelheidsduivel's pink speed tos
Geplaatst: 29 mei 2007 22:07
door snelheidsduivel
heey mensen mijn naam is roy melis en ik ben al een paar maanden bezig met brommers.
ik ben nu bezig met een crosstomosje een beetje te tunen.
volg hier mijn project.
sorry mensen imageshack doet het niet.
probeer morgen ff foto's te planten. laterss

Geplaatst: 29 mei 2007 22:11
door tm-tuning
heey roy ik kan niet wachten op je foto's
was weer vet vandaag he rijden

ging goed hard
haha zie je

Geplaatst: 29 mei 2007 22:38
door Tossie
Imagekut werkt vaker niet dan wel, upload anders op Photobucket

Geplaatst: 29 mei 2007 22:40
door snelheidsduivel
ja zal wel effe kijken anders probeer ik het morgen vroeg wel

Geplaatst: 30 mei 2007 23:03
door snelheidsduivel
foto's
mijn blokje liggend bij tm-tuning:
sorry imageshack doet hetv weer ni
probeer morgen vroeg opnieuw. sorry sorry
Geplaatst: 31 mei 2007 11:20
door snelheidsduivel
weer wat foto's
heb me cilinderkop ook laten afvlakken en polijsten bij tm-tuning
me 70cc airsal ook meteen licht laten tunen (bevels aanbrengen , uitlaatiming aanpassen , inlaat timing aanpassen , spoelers aanpassen.
koppelingsveren in laten korten
foto van alles er weer in
nu wat foto's die ik zelf heb gemaakt.
hier ben ik bezig met het frame te strippen met afbijt
frame heb ik ook roze gespoten. lijkt beetje oranje op foto
zo staat hij er nu bij
ook nog samen met tm-tuning 44,5 cm veren erop gebeund
dat was het voorlopig weer
Geplaatst: 31 mei 2007 11:23
door snelheidsduivel
owjah huidige setup is nu:
cilinder: airsal 44mm tm-tuned
carburateur: dellortho 14/12
cilinderkop: puch brompet afgevlakt en gepolijst
spruitstuk/membraam: orgineel aangepast
twv: 26/22
uitlaat: proma-------------->terugloper
Geplaatst: 31 mei 2007 11:32
door X-PloiD
mooi gedaan ! alleen die veren zijn te hoog man

Geplaatst: 31 mei 2007 11:53
door tm-tuning
heej ja we hebben expres die hoge veren eronder gedaan omdat het gewoon een crosstomosje is he.
en omdat dit gewoon uniek is togh

Geplaatst: 31 mei 2007 12:03
door X-PloiD
heej ja we hebben expres die hoge veren eronder gedaan omdat het gewoon een crosstomosje is he.
en omdat dit gewoon uniek is togh

Ghehe idd

het ziet er wel lache uit
Ik heb zelf ook paar dingen aangepast bijv Honda MB voorvork haha die is veel steviger en veert beter omdat het een oliveer is

Geplaatst: 31 mei 2007 16:29
door lars
heb jij bij die puch pet heel de squish eraf gevlakt?
Geplaatst: 31 mei 2007 16:52
door Sitt
squish is iets wat je niet eraf kan vlakken

maar echt WAUW!
Geplaatst: 31 mei 2007 16:55
door a35-limited
Superding
maar waarom kan je je squish er niet af vlakken ?
Geplaatst: 31 mei 2007 17:43
door Tossie
Omdat dat de ruimte is tussen puntje zuiger en puntje bougie, en ruimte kan je niet vlakken? Verder zal je achterbrug het niet waarderen zo schuin

Geplaatst: 31 mei 2007 18:08
door Paul123
Precies, je had beter je kop kunnen afdraaien. Haal je meer prestatiewinst uit
Spoelers zien er netjes uit btw.
Geplaatst: 31 mei 2007 18:32
door freaky_Tomos
schraapt je ketting nu niet over je achterbrug ?
verder moet je vertanding aan passen om te crossen.
ik beveel je aan om 26 28 te gebruiken.
vriend van me reed ook met aangepaste 65 cc en 26 26 en trok autowheelie
Geplaatst: 31 mei 2007 19:47
door Paul123
tuurlijk raakt de ketting de achterbrug niet, de achterbrug blijft toch hetzelfde
En de ketting is zo kort, die verliest dan nog geen spanning.
Geplaatst: 31 mei 2007 19:50
door snelheidsduivel
nee hij schraapt er niet tegen aan omdat als je er op zit komt er druk op te staan en dat spant je keting dus dan heb je nog 1 cm ruimte over zo iets

Geplaatst: 31 mei 2007 19:55
door snelheidsduivel
en heb wel stukje van me 8terbrug moeten aanpassen omdat anders de keting heletijd tegen iets aan kwam

Geplaatst: 31 mei 2007 20:18
door freaky_Tomos
aan paul
kijk maar eens naar je eigen tomos en stel je voor dat je achterbrug net zo laag kwam als die van deze.
dan snap je wat ik bedoel
de achterbrug en het scharnierpunt gaat het om
