Quadro uitlaat
Geplaatst: 06 jul 2008 14:52
beste allemaal,
Zojuist een Quadro aangeschaft, een oudje uit 1995 met 1600km (....) op de klok, je kan het zien aan de binnenkant van de spatborden, en de zwarte coating onderaan het blok is nog intact. Geen roest, altijd in een droge loods gestaan. Bocht zit amper roest op.....Een mooie blauwe.....
Hij springt als een speer weg maar bij 40 km is het op.
Nou hoeft ie geen 60 te lopen, maar het lijkt alsof ie begrenst is (is een brommer), heb een hoop "gas"over.
Heb jullie site afgestroopt, en vond wat over een begrenzer in het spruitstuk, daar zal ik 's naar gaan kijken dezer dagen.
Het gaat eigenlijk over de uitlaat, er hangt er eentje onder die een bocht heeft lijkend op een verwarmingsspiraal, ik herinner me de rode Quadro van mijn dochter uit 1998 waar een "recht" bochtstuk onder hing en die wijst 55 aan op de klok.
Kan deze "spiraal"vorm de oorzaak zijn dat ie geknepen is? Wat kost een "snelle" standaard uitlaat? (alleen een standaard uitvoering)
Hoor van jullie.
Zojuist een Quadro aangeschaft, een oudje uit 1995 met 1600km (....) op de klok, je kan het zien aan de binnenkant van de spatborden, en de zwarte coating onderaan het blok is nog intact. Geen roest, altijd in een droge loods gestaan. Bocht zit amper roest op.....Een mooie blauwe.....
Hij springt als een speer weg maar bij 40 km is het op.
Nou hoeft ie geen 60 te lopen, maar het lijkt alsof ie begrenst is (is een brommer), heb een hoop "gas"over.
Heb jullie site afgestroopt, en vond wat over een begrenzer in het spruitstuk, daar zal ik 's naar gaan kijken dezer dagen.
Het gaat eigenlijk over de uitlaat, er hangt er eentje onder die een bocht heeft lijkend op een verwarmingsspiraal, ik herinner me de rode Quadro van mijn dochter uit 1998 waar een "recht" bochtstuk onder hing en die wijst 55 aan op de klok.
Kan deze "spiraal"vorm de oorzaak zijn dat ie geknepen is? Wat kost een "snelle" standaard uitlaat? (alleen een standaard uitvoering)
Hoor van jullie.