Over carterhelften scheiden, etc.
Geplaatst: 13 okt 2008 00:30
Geachte mede Forummers,
Ik las nu pas geleden een artikeltje van een van jullie over het scheiden van de carterhelften. Daarin werd vermeld, dat als je de rechter carterdeksel er af hebt, de koppeling er af haalt, je daarna gewoon de andere vertandingen (met assen, etc) er uit kan halen.
Vermits je natuurlijk aan de andere kant eerst het VTW gedemonteerd hebt.
Mijn vraag is:
Blijven er dan geen losse vulringen of andere loskomende onderdelen in het carter achter ?
[ b.v. iets wat normaal op de hoofdas of kickstarteras geschoven zit]
Ik zelf heb diverse malen in overweging genomen ( Toen ik met de koppelingen bezig was) om het hele zaakie er uit te trekken. Maar de gedachte dat er iets fout zou gaan en ik het blok zou moeten demonteren weerhield me steeds.
Weet iemand hoe het zit ?
Ik las nu pas geleden een artikeltje van een van jullie over het scheiden van de carterhelften. Daarin werd vermeld, dat als je de rechter carterdeksel er af hebt, de koppeling er af haalt, je daarna gewoon de andere vertandingen (met assen, etc) er uit kan halen.
Vermits je natuurlijk aan de andere kant eerst het VTW gedemonteerd hebt.
Mijn vraag is:
Blijven er dan geen losse vulringen of andere loskomende onderdelen in het carter achter ?
[ b.v. iets wat normaal op de hoofdas of kickstarteras geschoven zit]
Ik zelf heb diverse malen in overweging genomen ( Toen ik met de koppelingen bezig was) om het hele zaakie er uit te trekken. Maar de gedachte dat er iets fout zou gaan en ik het blok zou moeten demonteren weerhield me steeds.
Weet iemand hoe het zit ?