maar scheelt dat heel veel als je uitboort?(veel kms?)
Anders ga ik er van de week nog ffkes langs.
Maar zou ik de 40/45 wel moeten kunnen halen? (als die dan niet uitgeboord is, alleen ontgrensd)
ik zie dat je je tomos op bromstand het gezet, scheel dat veel in trekkracht,snelheid? (is dat zo gedaan door de fietsenmaker?)
en luchtfilter wat heeft dat eigenlijk voor nut om te ontgrenzen? (scheelt dat veel in trekkracht,sneleheid?, kan ik dat ook zelf doen?)
Met een tecno terugloper 15/15 en achtertandwiel 26 moet je toch op zijn minst wel op de 50 komen (mits goed afgesteld)
Dat uitboren snap ik nooit, hoe kom je nou aan een boor van 15mm doorsnee (heb ik tenminste niet

) Maar die hoef je niet per se 15mm te maken, dit is alleen wel het beste voor maximale prestatie. Je kan ook een topic in de sales zetten over een 15mm uitgeboord/uitgeveild spruitstuk. Maar ik heb begrepen dat je (nog) niet heel handig bent met brommers dus misschien is het beter om dit lekker zo te laten.
Luchtfilter ontgrenzen is heel makkelijk. Je haalt je luchtfilter er af, en je kan het er zo uit trekken. Het beste schroef je hem gewoon even open en haal je het er uit. Het kan ook zijn dat jouw luchtfilter al ontgrenst is. (of heb je hem nieuw gekocht)
Het ontgrenzen hiervan zorgt er voor dat je een stuk beter optrekt en een stuk harder rijdt.
Het zetten op bromstand heb ik zelf ooit geprobeerd (Zie FAQ) maar toen ik alles er af had bedacht ik me opeens dat ik geen vliegwieltrekker had. Ik heb het vervolgens door een vriend laten doen.