2 uur weken, niet dagje. ^^ Staat ook ergens in de FAQ hoe je je carb schoonmaakt.carb. schoonmaken met azijn.
dagje weken.
Veilig??

Ik ga het toevallig zelf ook doen vrijdag.

2 uur weken, niet dagje. ^^ Staat ook ergens in de FAQ hoe je je carb schoonmaakt.carb. schoonmaken met azijn.
dagje weken.
Veilig??
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Mij is wijs gemaakt dat het wel een beetje schade begint aan te brenge als je je carb te lang in de azijn legt..Ahjoh, dat ding is niet van suiker.
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
BEUNHAAS!
Die van mij heeft bijna een hele dag in de benzine liggen weken.Staat er wel in2 uur weken, niet dagje. ^^ Staat ook ergens in de FAQ hoe je je carb schoonmaakt.carb. schoonmaken met azijn.
dagje weken.
Veilig??![]()
Ik ga het toevallig zelf ook doen vrijdag.
M'n snor heeft inmiddels geen Harley Davidson geluid meer (uitlaatpakking was gebroken). Ik zit nu alleen met een ander probleem. Als ik op z'n top rij maakt ie een pokke herrie, net als of een stuk metaal door het blok heen rammelt. Dit geluid is pas hoorbaar vanaf 20 km/uur.
(Gaat om 1 speed Eicilinderblokje)
BEUNHAAS!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten