Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Als je met een snor een helm op moet, kan je beter een brom kopen.Dat was toch finland?
Binnenkort is het zo als je 10 halal frikandellen koopt dat je een gratis mona hoofdoek erbij krijgt.
Ik heb 1 woord voor je Woutah.
BEUNHAAS!
Ga is uit m'n topic joh, bezem.
We hadden vantevoren wel een route uitgestippeld maar onderweg kwamen we er achter dat het gewoon niet handig is. Elke dag met de ANWB kaarten gekeken waar we heen moesten, en dan maar grote wegen aanhouden. Het kan vast sneller of mooier maar op deze manier konden we en lekker tempo maken, niet verdwalen en toch wat van de omgeving zien.Jullie zijn knetter gek! Maar het is wel gaaf! Echt respect. Ik zou dat best wel willen doen met mijn revival als hij helemaal opgeknapt is.
Stond wel in mijn planning om te doen deze zomer met mijn scooter als we op vakantie gaan gingen mijn ouders met de auto en ik op de scooter. Maar dat is er helaas niet van gekomen.
Maarja dit bewijst ook echt de kracht van een tomos, ik vervloek die van mij omdat hij vaak (bijna altijd) niet wil starten maar als hij eenmaal loopt is hij niet te stoppen.
En hebben jullie een routebeschrijving? Of gewoon de kaart gebruiken en we zien wel?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten