Voortaan even goed kijken:Je zij dat ik deze 'gratis' dingen het best eerst kon doen maar ik heb gekeken bij de FAQ maar daar staan geen dingen over een luchtfilter ontgrenzen, en er staat wel iets over ontsteking vervroegen maar niet HOE het moet.
gr martijn
Van alleen een bromkop ga je niet 10km/h harder lopen.En als het dan nog niet hard genoeg loopt, zou je eventueel een Bromkop kunnen aanschaffen
Bij mij verschilde dat rond de 10Km/h
Uitlaatje?
Vertanding?
dan zal het wel door me ultra carbon vezel velgen komen.Van alleen een bromkop ga je niet 10km/h harder lopen.
Laat ik het dan zo vragen; wat is er aan veranderd?Ik heb er niks aan veranderd, hij loopt vanzelf al gewoon 35 km/h.
Ik moet dus de luchtfilter ontgrenzen en een vliegwieltrekker kope, waarom de zuigerstop ik heb hem de moer gister al los gedraaid ik hou het vliegwiel gewoon vast beetje kracht lukt wel.
Als ik alleen de luchtfilter ontgrens en de ontsteking vervroeg wat haal ik dan denk je?
Dat is dus geen standaard uitlaat.Ik heb gewoon een rechte uitlaat.
Maar als hij er neit sneller van word wat is het voordeel er dan van om de luchtfilter te ontgrenzen? heeft hij dan meer power? je kan trouwens niet alleen de luchtfilter ontgrenzen dan moet ik de sproeier ook veranderen van 9 naar 12 he.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten