Ik heb nog een onfrisse puch die egt nodig eem paint jop nodig had, m'n puch blok had ik een weekje uitgeleend aan een vriend die het nodig had op school voor een zelfbouw kart. een oppertuned tie om m n brommer eens op te frisse,
het is een puch (goldline) helemaal orgineel met aleen een snelle pijp. ik was eieglijk van plan om deze brommer oook oldstyle orgineele looks te geven. dus geen vlamme, laag stuur, ingekort spatbordj en verhoogde vere.
nou jaa, ik beginne met strippe schuuure en KLOOTE stickers er af haale.
ben er trouwens achter gekomen dat als je je paint goed warm maakt met een fohn het 3 X makkeliker is om het vervolgens eraf te schuuren. TOEn de primer. ik heb egt jaare geschuurd aan dat oud ijzer maar uiteiendelijk was hij wel mooi strak.
toen de kleurtjes, ik dagt doe is gek ff iets anders. ferrarie rood met zilver ofzoow ? JAZEKEr
...
dus ik spuituh en jaa het resultaat is KILLER. fraim gespote dus NU het blok. het blok liep gewoon altijd chil makkelijk starte en bniet al te traag. maar ik had nog niet gezien wat voor een cilinder er onder lag..
bleek een snor 50 te zijn ofzoow, dichte spoelkanale, en mega kleine in en uitlaatpooort. wel een topzuiger aleen de zuigerveer was hele maal op.
ik had nog een dike 50 snel ligge met afgevlakte cilinder kop, 15 mm en powerlucht filter. blok mooi zilver gepoets met het wonder middel BRILLO ( mensen ik zweer het daar krijg je alles weer chroom mee. ( perfect voor aanslag op je zuger en cilinder kop en alles wat van metaal is schoon te krijgen.
DUS blok eronder. checke de shit. ding start na 1 compressie slag en vlamt wie een HELL. i sdat ff chil. licht aan gesloten, en ja het werkt ook nog... brommer compleet gepimt in 2 weken.. moet aleen de uitlaat eieglijk nog spuiten en de kapjes aan de zijkant. en m n remmn werken ook nog niet hele maal top maar dat komt goed..
Ik zal vanmiddag ff foto s maake, vanavond komt ie ...
nu kan ik treminste weer vrolijk en gepimt rond croese