Ik heb me een tomos gekocht voor naar school ik hou hem gewoon mooi standaard heb er alleen een ander uitlaat op gezet(Bullit) en even een onderhoudsbeurt gegeven hij liep niet goed toen ik hem kocht
ja verschrikkelijk:P direct de eerste dag vervangen voor de bullit(die had ik nog):P liep 100 keer beter
hij liep toch nog 55 met dat snoruitlaat:P maarja nu veel harder
Pack'r number 2 Youngster 2008Sold Tomos A35verkocht in onderdelen Pack'rKapot gereden door een achterlijke bezorgscooter China bikeCadeau gedaan aan het broertje van Pascal Vespa SISold
die andere is te erg opgevoerd en daar moet ik dan elkedag 30 km op rijden zeker:Pmet al dat zout ben ik ook al niet op mijn tzr te vinden, dus vandaar deze:p
om een bekeuring te krijge? ga weg joh, dat ding was gewoon iedere dag stuk enzo;) dan is t uitlaat stuk dan de koppeling weer dan de electra dan trilt dit weer los en dan dat weer, ik heb geld zat om boetes te betale wa dee ik anders met 5 brommers;)
dat ding is nu prima ik rijd er iedere dag 30 km op dn gaat t gewoon vaak stuk met 70cc etc;) maar t gaat hier nie over da ding? als je er verder over in discussie wil ga je maar via PB verder;)
speling in de achterbrug gekomen, zat er eerst niet in hoe kan dit toch! bij iedere tomos krijg ik dit steeds en ik rijd er rustig mee iemand een idee hoe dit kan steeds?
ik stunt alleen op die andere tomos:P de speling zat in de bussen ik heb inderdaad gekeken naar de achterbrug zelf maar hier was alles nog super speling is weer opgelost met nieuwe bussen voor de achterbrug:) hopelijk komt t niet snel weer