Ok, wie ben ik? Léon, 25 jaar, rij motor voor de fun en als auto in een VW Golf IV 2.0 Cabrio Highline. Waarom dan een Tomos? Ik werk zo'n 15 kilometer verderop waardoor de auto duur rijdt en de motor niet handig is vanwege mijn motorpak wat aan en uit moet. Dus dan is een lekker zuinig bromfietsje de ideale oplossing!!
Ik was eigenlijk opzoek naar een Quadro of iets dergelijks, maar mijn oog is uiteindelijk gevallen op een leuke Revival TS uit 2006!

Hij komt bij de eerste eigenaar vandaan en heeft de afgelopen 2 jaar stil gestaan in de garage. Ze hebben hem met een lege tank weggezet, dus alle filters en de sproeier waren verstopt natuurlijk... Maar ze hebben hem werkend gekregen waarna we de koop vastgezet hebben.
Verder goed gecontroleerd op speling in het balhoofd, olielekkage, framenummer/kenteken, en de algehele staat van de brommer zelf.
Hij zag er verbazingwekkend goed uit op wat lichte "schade" aan het plastick.. Ze hebben hem duidelijk goed verzorgt en altijd netjes binnen gezet!
Hij mist alleen 2 knipperlichten, deze zijn gesneuvelt in de garage door wat teveel aan fietsen die daar stonden. Dus als iemand nog 2 originele knippers heeft liggen?????
Verdere plannen voor de fiets heb ik niet, op een origineel snel uitlaatje na (Speedy ofzo?).
Zaterdag ga ik hem pas ophalen, dus zal dan wel nieuwe foto's plaatsen :W
Ohja, vroeger in mijn brommerperiode heb ik altijd Kreidler gereden