Ohjee, een post op niveau
Luister goed,
Heb jij een brommer gebouwd die heeft gepresteerd? Heb jij zelf al eens een dremel in je hand gehad om echt te tunen?
Waarschijnlijk niet.
Ik heb al enige ervaring op dit gebied, heb zelf cilinders en spruitstukken bewerkt.
Ben er achter gekomen dat een hoek of ronding niks tot weinig verschil maak. Het enige wat je in de gaten moet houden is dat je geen ongewenste wervelingen krijgt. En dat je ongewenste wervelingen krijgt is praktisch onmogelijk met een dermate kort spruitstuk en met gebruik van een membraam. En dan bestaat er altijd nog iets als een lasapperaat waarmee je doe hoeken kan oplassen en rondfrezen.
Maar dan nog. Ik weet echt waar ik mee bezig ben. Ik ben het inkorten van radiale koppelingsveren-tijdperk al laaaaaaaaang voorbij.
En nu ophokken hier als je niks zinnig meer te melden hebt.
ja een post op niveau,
en ja ik heb een dremel, en ja ik heb me spruitstuk getuned,
en je zegt dat het weinig tot geen zin heeft,
bij mij had het weinig zin, maar dat ene beetje dat weinig is: dat is nou zo belangrijk, als je alles zo aanpakt van: kleine beetjes hebben geen zin, dan word het niet de beste sprinter,
als jij aan ingmar vraagt, hebben kleine beetjes zin?
dan zegt ingmar zeker wel!
want als je alles optelt staat het gelijk aan een hele boel!
dit heb ik geschreven,
het werkte wel maar het is weinig:
viewtopic.php?f=58&t=14023