Ik heb 3,5 jaar geleden een Tomos A35 gekregen van mijn vader voor mijn verjaardag, hij zag er toen zo uit:

Ik heb hier een half jaar op rondgereden totdat ik het idee kreeg om hem over te spuiten. Ik heb hem toen zo gespoten,
ook heb ik er toen de achterschokdempers van een oude Yamaha FS1 onder geplaatst, samen met een Proma GP met groen gespoten demper.

Hier heb ik ook zo'n half jaar op gereden. Totdat ik de kleur zat was en hem opnieuw ben gaan spuiten, hij werd toen zo:

Met deze kleur heb ik nooit rond gereden omdat het me niet zo beviel, ik heb hem toen wit met zwart gespoten. Tevens heb ik een HD kop gemonteerd.

Hier heb ik ruim anderhalf jaar op gereden, totdat ik het zat werd om hem om de dag schoon te maken. Ik heb toen met een vriend kunnen regelen om hem voor 40 euro professioneel bij zijn werk definitief een kleur te geven, oranje met zwart.

Hier heb ik ook een ronde koplamp gemonteerd met meegespoten achterkant, een chrome stuur van 80 centimeter gemonteerd.
een 70 cc DMP cilinder met 50 CC snorkop, en een 15 mm Delorto carburateur gemonteerd.
Ik ben toen ook een karretje in elkaar gaan prutten aangezien een Tomos geen buddy heeft. Ik heb toen met iemand een metalen frame in elkaar gezet, een metalen plaat op maat gemaakt en er een kist op geschroefd. dat ziet er zo uit:

Hier heb ik een maand mee rond gereden totdat ik op tv het programma wegmisbruikers zag dat je er een witte plaat op moet hebben en je anders een boete krijgt, dus wit plaatje besteld.
Binnenkort komen er nieuwe (oude type) spaakvelgen, banden met witte rand, een chrome tankstrip en nieuwe zijkappen op.
ook komt er een dubbele standaard snel uitlaat op. heb ik er op de witte versie al eens opgehad maar verloor toen de linkerpijp onderweg doordat een boutje het begaf. uitlaat ging toen hangen op z,n las en dat kon hij niet aan