Had Bruno het toch bij het rechte eind![]()
ik kan happy hardcore op z'n tijd wel waarderen.
mooi lassen is een luxegoeie Ivo![]()
Er staan wat mooie FAQ's uitgelegd op het forum als je via de zoekbalk wat intikt. Spuiten werkt naar mijn mening het beste, komt vaak wat strakker er op. (Verder wel veel nevel dus doe het in een geschikte ruimte)Wil graag m'n frame gaan kaalschuren en deze opnieuw verven. Ook gelijk de standaard en spatborden etc meenemen, zodat de tomos er weer wat netter uitziet.
- Is dit te doen met een slijptol met staalborstel erop, of is het beter kaalschuren met de hand?
- Is dit te doen d.m.v. een roller en een kwast, of is spuiten beter(hier heb ik geen ervaring mee, in tegenstelling tot roller en kwast).
Dat snap ik, is ook logisch. Maar ik ga geen 100 euro neerleggen omdat een rubberen ringetje mist. Vandaar mijn vraag, verwacht toch wel dat er Youngster/ pakr/ funtastic gebruikers zijn die ditzelfde hebben meegemaakt. Zat te denken aan een silent block schokbreker van piaggio. Kwa afmetingen lijkt het enigzins te moeten passen volgens mij. Moet het gat van de schokbreker eerst ff opmeten. Maar had gehoopt op iemand met enige ervaring hierin.Ik zou toch echt gaan kijken voor een vervangende schokbreker. Ermee doorrijden heeft wel degelijk gevolgen!! Die rubberen bussen zitten er niet voor niets tussen.
Bij veel tweedehands Tomosjes missen de sleutels van het stuurslot. Deze raken kwijt of de sloten gaan kapot.De geen waar ik hem van gekocht heb woont in Gelderland (woon zelf in N-H), en het was een volwasse nette man. Misschien ooit nog is. Tis wel handig voor als je ff snel iets moet doen. Normaal moet je dan weer alles op slot doen enz, word je moe van en krijg je heimwee naar je fiets snel slot.
![]()
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten