een maandje geleje heb ik een standaard uitlaatje gekocht voor 5 eurie zette hem eronder maar dat klonk nergens naar en ging veel te sloom en stoterde duzz nadenken wat kan ik er mee doen ik heb er eerst een stuk afgezaagd net achter het laatste schotje (puure mazzel) toen heb ik hem er zo weer onder gezet ( ) daar waren de buuren het niet echt blij mee vette herrie maar wel coowl daarnaa heb ik de standaard bocht erafgehaald en een zelfgemaakte bocht erweer aangezet (ziet er niet uit mja geen buigblok) toen heb ik een oud schotje zover uitgefreesd dat het standaard demperpijpje er weer in paste met da dopje goed vast gezet met een schroefje daarna een stok in mijn uitlaatgepropt en volgestopt met glaswol stok eruit demper erin goed aan duwen en gaatjes booren net voor de demper schroefjes erin gedraaid uitlaat onder tomos lekker geluidje en loopt ook nog eens goed zonder stotteren maar niet zo snel, vandaag alles er weer uitgehaald (glaswol en demper) duzz weer een takke herrie maar toch ff een stukkie rijden gewoon bij ons achter in het veld toen kwam ik tot de onddekking dat hij veel harder optrok coowl duzz we gaan een tijdje met veel lawaai rijden. en dan gaan we weer voor de snelhijd met de proma.