Tot ik hier in de buurt voor een heel leuk prijsje deze snor tomos over kon nemen van iemand:

Nouja opzich wel goed ding voor de prijs, alleen de uitlaat was niets meer, dus daar is nu een techno terugloper en een homoet voor in de plaats. Ook zaten deze hoge veren er zonder busjes op, wat dus niet echt goed werkte. Daarom ook ff originele veren geregeld en die zwart gespoten.
Ook had hij wat roest, dus roest even weggewerkt en paar busjes zwart eroverheen. En natuurlijk heb ik ook het achterrekje eraf gesloopt.
Daar knapte hij al aardig van op, alleen de velgen moest ik nog wat mee doen. De achtervelg was lelijk en vies en aangezien dat bij elke tomos is, wilde ik de velgen zwart, zo gezegd, zo gedaan.
Nu werd hij wel erg zwart zo dus ik wilde nog ff een bijzonder dingetje erop, en aangezien ik op m'n oranje puch N ook wheelstriping heb:

Daarom wilde ik op deze tomos ook flour wheelstriping, alleen niet oranje, maar geel. Ook komen er nieuwe Michelin bandjes op, dezelfde als op de bovenstaande puch zitten.
M'n velgen zijn al klaar en de striping zit erop, en ook komen m'n bandjes en Irisketting vandaag of morgen binnen als het goed is, dan maak ik nieuwe foto's.