heey mensen heb hier foto van hoe me tomos nu is. hij is nog lang niet af maar wil togh wel laten zien hoe die er nu bij staat.
dus niks zeggen over het uiterlijk
idd uitlaat is een stuk korter komen te hangen, heb de hele voorbocht ingekort en veel dikker en korter teruggelast, net als een dpr c30 uitlaat.
hij is trouwens ook met losse flens (makkelijk sleutelen)
en tsjaah smaken verschillen dat wisten we al.
maar die techno gaat togh de deur uit. wil een tehnigas halen of proma circuit
Als je die bocht er zo aanlast he, heb je dan prestatie verlies? Ik heb van mijn project scooter welleens een metrakit pro race 2 op mijn tomos gehad. Maar die was veels te hoogtoerig maar het reed wel.
heej nee de uitlaat is nu veel sneller als in orginele staat
dat komt mede omdat ik nu een losse flens is met een grotere doorlaat. en natuurlijk omdat de uitlaat korter is maar het kan soms ook nadelig zijn ligt aan je setup.
maar er ligt nu weer een proma onder raar, maar waar hij is zelfs sneller als een technigas die proma rijd nu en trekt werkeliojk egt hard
binnekort filmpje
heey mensen ik heb toestrax ff gemeten en me tomosje rijd nu zowieso al 85 op scooterteller. maar was wind tegen en nog niet helemaal op top, (drukke weg).
ziet erl euk uit voorlicht toont op de foto mega groot maar zal denk ik wel mee vallen, uitlaat heb ik ook zelf lang gewild .. maar d8 dat je ook een Metrakit had?
PS 85 op scoot teller zegt niks die dinge wijke nogal af
Het kapje, de vering, de tankstrip, de kapjes (afgezaagd en met plaat), De combinatie slecht gepolijst blok met alu cilinder en zwarte kop, de hoge voorvork, de stickers, en de tankdop.
Er mist een samenhang. Zo van, ow zon kapje is leuk, die doe ik er op. Ennuh, gepolijst blok is ook vet dus doe ik dat ook. En chrome hoge veren zijn ook mooi, dus dan die ook maar. Maar alles bij mekaar, misstaat het gewoon.
alleen hoge voorvork snap ik niet want die is orgineel
mjaah hij is verder ook nog niet af en ik probeer er zo veel mogelijk aan te gaan doen om hem zo mooi mogelijk te krijgen
het motorische is nu ver klaar hij rijd nu 80/85 en dat vind ik hardzat voor woon/werkverkeer.