wEET IEMAND DIE IN hEERLEN LIMBURG EEN SNORBROMMER KAN OPVOEREN WANT IK BEN A TECHNISCH > hET IS EEN SNORBROMMER EN HIJ LOOPT MAAR 25 KM.plaats hier dus al je kleine, snelle vragen mbt het opvoeren of zelfs tunen van je brommer.
hoezo een 14/9 plaatsen? die heeft de standaard snor al. je bedoelde zeker van 14/9 naar 15/15.Andere carberateur plaatsen: Je kan bijv. een 14/9 plaatsen, of een 15/15 plaatsen.
Gr Thomazzi
Andere tandwielverhouding. Vervang je achtertandwiel door een kleiner exemplaar bijv 26 of 24.Ik heb nu een snor tomos en ik heb al een andere uitlaat eronder gezet wat is nu de makkelijkste manier om em nog harder te laten lopen ???
Shadowranger:Andere tandwielverhouding. Vervang je achtertandwiel door een kleiner exemplaar bijv 26 of 24.Ik heb nu een snor tomos en ik heb al een andere uitlaat eronder gezet wat is nu de makkelijkste manier om em nog harder te laten lopen ???
door 14,12 gaat ie niet meteen harder, probeer misschien een brom kop, en zet je ontsteking op brom en onbegrens je lucht filter en spruit
door 14,12 gaat ie niet meteen harder, probeer misschien een brom kop, en zet je ontsteking op brom en onbegrens je lucht filter en spruit
nou ik denk het dus ff wel dat je met een 14-12 meteen harder moest zef ook ff een snorretje opvoeren en met een snelle brom uitlaat en een 14-12 en toen ging hij van 25-30 naar 50-55 MET EEN SNOR KOP
en een bromkop help ook wel ja maar is niet echt nodig maar levert wel veel meer trekkracht op
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 3 gasten